My Life As Sam (Saturday 21st of June)



Omdat ik eigenlijk - ook als er iets leuks gebeurd - nooit een soort van samenvatting van mijn dag maak, leek het mij erg leuk om dat vandaag eens te gaan doen. Ik heb namelijk erg leuke dingen gedaan op zaterdag die ik graag met jullie wilde delen. Misschien is dit een nieuw concept voor mijn blog? 

Laten we maar fris en fruitig bij het begin beginnen. Om tien voor negen werd ik wakker door mijn zeer irritante wekker. Om kwart voor tien zou een vriendin komen om ons samen klaar te maken voor een soort fotoshoot. Mijn tante was er namelijk voor een paar dagen (ze woont in Italië, oorspronkelijk wel Nederlands hoor, hihih), en ze vroeg of ze dan wat foto's mocht maken omdat  ze dat namelijk erg leuk vindt om te doen, gnifgnif... Ik had m'n vriendin dus opgemaakt en ook hebben we onze haren gedaan. Zij had haar mooie losse krullende haar gestyled en ik had juist mij zacht golvende haar gekruld. Om half elf was mijn tante er en we gingen naar een plek dichtbij. 
Toen we begonnen met de foto's maken voelde ik me een beetje ongemakkelijk, ik wist niet precies wat ik moest doen.. In tegenstelling tot mijn vriendin die daar erg goed in was! Je moest de camera eigenlijk een beetje negeren, maar ik lag natuurlijk weer helemaal slap van het lachen, oeps. Met een uurtje waren we klaar, en het was erg leuk! Binnenkort komen de foto's online!


Toen ik thuis kwam begon ik eigenlijk een beetje te bloggen. Ook heb ik weer een aantal afleveringen van The Originals gekeken, die ik weer moest inhalen. Op de één of andere manier ben ik erg snel verslaafd aan series. Eerst The Vampire Diaries, toen The Originals, dan Pretty Little Liars en nu ook Awkward sinds een paar maandjes.. Pfoef. 
Verder heb ik mijn boeken ontkaft, en oh my god, wat geeft dat een fijn gevoel zeg! 


Om half zeven werden mijn moeder en ik opgehaald door mijn andere tante om mijn tante uit Italië bij mijn oma op te halen. We gingen naar The Common Linnets!! :) Mijn moeder had een aantal maanden geleden twee kaartjes geveild, en daarna ook voor mijn twee tantes. Helaas zaten we niet bij elkaar, maar dat mocht de pret niet drukken! Het was een speciaal concert in het Twente Stadion, en dat kwam nooit voor, een concert daar. Het was ook nog eens heel erg dichtbij, en ik ben er ook al een aantal keer binnen geweest met mijn opa om naar voetbal te kijken. 
Maar goed, ik dwaal een beetje af. Om acht uur begon het concert, en er zouden meerdere artiesten optreden. De Dijk, Tim Knol en nog iemand, maar daar vond ik eerlijk gezegd niet zo veel aan. Natuurlijk - zoals te voorspellen trapten ze af met 'Calm After The Storm' en live was het echt zo mooi! 
Het was een hele leuke dag! Zou ik dit vaker doen?

1 opmerking :

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka