School Diaries 2014/2015

Terwijl jij en ik net onze boeken ingeleverd hebben, alle werkboeken in de kast hebben gegooid en ons schooljaar netjes afgerond hebben, liggen de nieuwe schoolspullen alweer in de winkels! Ik vind het altijd erg leuk om schoolspullen te halen, en met name de agenda's. Nouja, een aantal jaar geleden dan. Want van onze school krijgen we elk jaar een nieuwe agenda: een saaie, lege en lelijke. Nou hebben we wel het geluk dat we 'm mogen pimpen, en dat doe ik maar al te graag. Ik heb voor jullie mijn favoriete agenda's op een rijtje gezet + hun prijzen! 

Heb jij al een agenda in huis?

4 opmerkingen :

  1. Wat een leuke agenda's! Vooral die van Pip vind ik heel lief. Ik heb voor volgend jaar al een agenda aangeschaft, eentje van de Hema met bloemetjes. Dit is al het derde jaar dat ik er eentje van de Hema koop, die vind ik zo fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zulke leuke agenda's zijn er! Ik vind die van de hema altijd zo budget en zo leuk eruit zien. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka