Dear Daisy

Daisy, dear Daisy, het is bijna vakantie! Nou ja, bijna.. Morgen is mijn laatste werk dag, dus dat we echt les hebben. Donderdag hadden we ons laatste proefwerk, en bij Drama en Music kregen we ijs! :) Volgende week maandag en dinsdag zijn we vrij, en woensdag, donderdag en vrijdag gaan we op kamp met de hele B-Unit. Die week erop moeten we op vrijdag de boeken inleveren (oh yeah) en ons rapport ophalen. Ik ga mijn klasje wel erg missen.

Ik ben trouwens helemaal in love met mijn shirtje van de Forever21 die je hierboven kan zien. Ik vind 'm zo leuk en zo mijn smaak! 
Ik heb trouwens de timer gevonden op de camera, dus ik kan nu ook EINDELIJK outfit foto's maken. Yay or nay?





2 opmerkingen :

  1. Wat fijn dat je bijna vakantie hebt! Alvast heel veel plezier op kamp! Ik vind het topje ook heel leuk van de Forever21! Zeker vaker outfitposts doen! :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je schooljaar er al weer bijna opzit! Zo te lezen ga je leuke weken tegemoet, haha. Ik heb over anderhalve week toetsweek, en dan heb ik ook eindelijk echt vakantie! Superleuk topje, ik wil ook zo graag nog iets van de F21, ik wil er echt graag een keer heen! En outfitfoto's, yay!

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka