Winactie Sieradenfabriek


Lang heb ik geroepen dat er binnenkort een winactie online zou komen. Vandaag is de dag aangebroken dat ik jullie dit pareltje presenteer ...... Grapje. Nee, oké. Het is een pareltje en omdat ik de 80 volgers op Bloglovin' + 129 op Twitter + 118 op Instagram heb gehaald, ga ik dit schattige armbandje in samenwerking met Sieradenfabriek.com weggeven aan één van jullie! 



Wat moet je doen om kans te maken:

- Volg mij op Bloglovin' + like dit bericht;
- Vertel waarom je dit armbandje graag zou willen winnen;
- Laat in de comments een geldig email adres achter.


Wat mag je doen om kans te maken:

- Volg mij op Twitter;
- Volg mij op Instagram;
- Tweet dit bericht: 'Ik doe mee aan de winactie van @Sallusion op http://www.sallusion.nl waarbij je een schattig armbandje van @Sieradenfabriek kan winnen :)'

Vermeld in je bericht wel even met welk account je mij op Twitter/Instagram bent gaan volgen zodat ik dit kan checken!

De winactie zal tot 31 mei lopen. Vervolgens kies ik met dit programma de gelukkige winnaar. Ik benader degene die gewonnen heeft persoonlijk per mail.

Good luck!

8 opmerkingen :

  1. Wat een ontzettend leuke winactie! Gefeliciteerd met je aantal volgers, super om te zien dat je zo aan het groeien bent. Dit armbandje staat al langer op mijn wishlist en het zou een heel leuk cadeautje zijn voor na de examens, in juni krijg ik namelijk te horen of ik ben geslaagd of niet. Ik ben sowieso dol op zilver. Ik heb het volgende gedaan:
    ♡ Ik volgde je al Bloglovin' en het bericht like ik straks nog want hij staat nog niet op Bloglovin'
    ♡ Mijn e-mailadres is maris.90@live.nl
    ♡ Ik volgde je allang op Twitter met accountnaam @marisjie
    ♡ Ik volgde je al op Instagram, blijkbaar heb ik je per ongeluk ontvolgd maar heb je even opnieuw gevolgd!
    ♡ Ik heb je tweet getweet met accountnaam @marisjie
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk Sam, gefeliciteerd met al je volgers! Het is zo leuk om een winactie te houden, maar meedoen is natuurlijk nog veel leuker! Ik volgde je al op Bloglovin en heb daar je bericht geliked, en mijn email is anouckdl@gmail.com. Ik volg je ook op Twitter en Insta (anouckmeh & anouckhoorn, maar dat wist je vast al :p) en ik heb de tweet getweet! En waarom ik dit armbandje wil winnen? Ik vind hem gewoon onwijs lief, en zelf heb ik nog niet zo veel armbandjes. Hopelijk brengt 'ie ook een beetje geluk voor school :). Nu maar hopen op het beste!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeeyy! Wat leuk dat je al zoveel volgers hebt! Je verdient het en ik hoop dat er nog veel meer lezers bijkomen :)

    Ik zou graag meedoen aan je winactie! Ik heb helaas geen twitter maar ik volg je wel op bloglovin en ik heb deze post ook al geliked :) mijn e-mail is:
    Creativenails4fun@gmail.com

    Ik zou dit superschattige armbandje graag willen winnen omdat ik hem heel leuk vind en als ik hem draag kan dit armbandje me herrineren aan de stap die ik gezet heb toen ik met bloggen begon. Ik was namelijk er onzeker. En ook aan alle leuke blogs die ik al ontdekt heb :-)


    Xxx julia
    Www.creativenails4fun.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe graag mee! Het is een super leuke winactie! Waarom ik het wil winnen? Het lijkt me super leuk om hem te unboxen. Het is echt een super armbandje! Ik volg je op bloglovin en je artikel geliked. Ik volg je ook op twitter!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik volg je op Twitter. En ik wil winnen omdat ik van sieraden hou en dit een leuk armbandje vind.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Sammie!!! Wat een super leuke winactie, ik weet dat je dit al heel lang wou doen!! Ik zou het armbandje graag willen winnen omdat ik het een heel mooi armbandje vind. Het is een lekker simpel maar heel schattig armbandje. Ik vind het leuk om hier aan mee te doen, ik heb nooit zo veel geluk met win acties, maar dat maakt me niks uit. Ik heb alles gedaan wat ik moest doen: -ik heb je gevolgd op Bloglovin', ik heb zelfs speciaal voor jou een account aangemaakt (maar dat vind ik leuk). - ik heb je bericht geliked op Bloglovin'. - mijn E-mail aderes is: lotje.2001@live.nl - ik volg je op Twitter: ik heet lotte_daniels - ik volg je allang op instagram: ik heet lotteddaniels - en ik heb de tweet verstuurd! Het duurde even maar ik heb dus alles edaan!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Sam ik heb alles gedaan wat ik moest doen ik wil graag het armbandje omdat hij gwn heel erg cute is en ben toe aan een nieuwe die andere was helemaal versleten ;D
    Ik volgde je al op twitter en heb het bericht getweet
    mijn emailadres is Gerriebouwvakker@hotmail.nl haha ja ik weet het super raar xD
    XX Me'Shell

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Achh wat een cutie!! haa, errrug leuk! Zal heeel mooi om mijn inmiddels wat dunnere polsje staan!!:D Ik volg je nu op bloglovin, en heb je berichtje geliked! Staan trouwens leuke artikels tussen;-) Ik blijf je volgen hoor hihi... Groetjes ilse prins wiefiej@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka