15 Questions Nobody Asks

pray

Klinkt de titel niet mysterieus? Vandaag ga ik de 15 Questions Nobody Asks Tag doen. Het klink misschien al obvious, maar ik ga dus 15 ongewone vragen stellen die niemand zou vragen. 

Slaap je met je kast deur open of dicht?
Ik heb een kledingrek in mijn kamer staan maar ook een klein kastje voor mijn overige kleding. De deuren daarvan zijn eigenlijk altijd dicht als ik slaap.

Neem je shampoo of conditioner mee uit hotels?
Het is niet zo dat ik vaak hotels bezoek, maar als er fijne productjes staan neem ik die soms wel mee ja. 

Slaap je met je dekens over je hoofd of slaap je met je dekens laag?
Vrijwel altijd met mijn dekens over mijn hoofd heen. Ik laat dan aan de zijkant de deken iets zakken zodat ik nog wel lucht kan krijgen ;P.

Heb je ooit een straatnaam bord gestolen?
Uhm nee.. 

Gebruik je to do lijstjes?
In het begin van dit schooljaar was ik eraan verslaafd, maar de laatste tijd gebruik ik ze eigenlijk niet meer. Ik maak planningen in mijn hoofd, en dat vind ik eigenlijk wel wat handiger werken. 

.

Heb je sproeten?
Nope. 

Heb je ooit in het bos geplast?
Hahah, niet dat ik weet. 

Wat is je lied van de week?
Strong van London Grammer. Wat heeft die vrouw toch een stem! Echt prachtig!

Hoe groot is jou bed?
Het is een éénpersoonsbed. De afmetingen weet ik niet :p

Waar erger je je aan?
Als dingen ongeregeld of ongeorganiseerd zijn.

pizza

Wat is je favoriete eten?
Ik heb wel meerdere dingen die ik erg lekker vind; zalm, vitello tonnato, pizza & risotto. 

Kauw je op pennen en potloden?
Nee, iew. 

Kijk je nog naar tekenfilms?
Ik heb eigenlijk nooit echt naar tekenfilms gekeken, behalve Disney dan! 

Tel je je stappen als je loopt?
Uhm nee. 

Dans je als er geen muziek is?
Ik dans eigenlijk nooit, omdat ik .. tja ik kan gewoon niet dansen ofzo haha. 

Kende jij deze Tag al? Neem hem gerust over!

3 opmerkingen :

  1. haha, leuke tag ! en ik krijg echt honger van die foto van die pizza, zooo lekker :)) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahaha geniale vragen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, wat leuk om te lezen! Ik neem deze tag van je over!

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka