Shoplog + Goodie Bag Beautygloss Party 2014


Vorige week zaterdag was ik zoals jullie misschien wel weten bij de Beautygloss Party geweest. Het was geweldig, maar super, super druk! Ik was met 3 andere vriendinnen gegaan en het was erg gezellig. We hebben Mascha in het echt gezien (my dream came true) en ook een hoop andere bloggers-youtubers. Ik heb een paar dingetjes geshopt die ik vandaag aan jullie laat zien. De foto´s zijn echt een big problem. Blogger pakt ze steeds heel erg donker en grijs op waardoor het mooie lichte effect van de foto wegvalt, sorry :$


Als eerst heb ik de Remington Silk Curling Wand gekocht met daarbij een hitte bestendigend handschoentje en een bescherm/bewaar hoes. Hij was 25 euro. 

Ik heb ook Mascha´s boek gekocht waar ik echt heel erg blij mee ben! Zoals je ziet is dit exemplaar door Mascha gesigneerd wat ik een erg leuk extraatje vind. Ik ben al aardig ver, maar wel is het jammer dat er een aantal spel + druk foutjes tussen staan, maar dit is nog maar de eerste druk dus dit wordt waarschijnlijk nog aangepast. Als jullie een boekreview willen lezen, laat me dat dan even weten! Hij was 15 euro. 

Dan heb ik ook nog de Pretty Box gehaald (voorheen de Glossy Box) en eigenlijk heb ik een beetje spijt dat ik `m heb gekocht. Op zich zijn het wel leuke producten, maar van mezelf weet ik dat ik de lipstick, de nepnagels en de doekjes niet ga gebruiken. De twee nagellakjes waarschijnlijk wel, maar toch vind ik het een beetje jammer. Gelukkig was de box niet zo duur en dit is dut het risico wat je loopt bij zo´n box. Hij was 7,50 euro. 

Wanneer je wegging kreeg je ook nog een goodiebag. In die van mij zat een Andrélon Make It Shine Spray, een Essence en BE nagellakje, een DR. Van Der Hoog masker, een Catrice Lip Laquer, een Shower Body Milk van Kruidvat en een Grazia. 

Ben jij ook al een keer naar de Beautuygloss Party geweest?

6 opmerkingen :

  1. Wat een leuke items heb je gekocht op de Beautygloss party. Jammer van de Pretty Box! Mijn nichtje heeft hem opgezegd omdat ze vond dat Pretty Box oudere producten in deed... De goodiebag ziet er goed uit, ik heb de Shower Body Milk van Kruidvat gisteren ook ontvangen. :) De krultang lijkt me trouwens fijn. Ik wil misschien graag volgend jaar gaan als er weer een 18+ party is (dan is het niet zo druk had ik gelezen hihi). Super dat je Mascha hebt ontmoet, ik vind haar zo'n leuke blogger! Volg haar ook al vanaf Girlscene :) Ik ben overigens wel benieuwd naar het boek van Mascha, wil hem zelf ook graag binnenkort kopen. Leuke shoplog en mooie foto's ondanks Blogger ze niet goed oppakt.
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw hele mooie foto's! En super leuk dat je naar de beautygloss party bent geweest, ik wil volgend jaar ook gaan (: wel jammer van de pretty box, gelukkig was hij ook niet zo duur. xxxxx (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je naar de Beautygloss party bent geweest lijkt me zo gaaf om een keer mee te maken! Misschien ga ik volgend jaar wel. Je hebt heel leuke dingen gekocht, wel jammer van die box. Die goodiebag ziet er heel tof uit, wat leuk dat je mee kreeg. En het boek van Mascha lijkt mij ook zo superleuk, die wil ik heel graag kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, die foto's, zo mooi! Leuke dingen heb je geshopt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie items heb je gehad & gekocht. Ik heb zelf nu ook krultang van Remington, en vind hem echt geweldig. Veel plezier van je nieuwste aanwinsten :)

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka