Some Blossom Inspiration


Sorry, sorry en nogmaals sorry dat ik al meer dan een week niets meer online heb gezet. Ik zal dan ook maar meteen eerlijk zijn tegen jullie; ik had het niet super druk en ik vergat het ook niet, ik had simpelweg geen zin om achter de computer artikelen te tikken. Waarom weet ik niet, maar misschien heeft het een beetje met het weer te maken. 
Al dagen is het heerlijk buiten en het liefst maak ik mijn huiswerk als ik uit school kom en als ik klaar ben dan kan ik lekker relaxen in de zon, zonder de druk dat er morgen gewoon weer een nieuw artikel online moet komen. Ik zal er in het vervolg beter op gaan letten, want zo raak ik mijn bezoekers sneller kwijt. En tja, dat heb ik aan mezelf te danken. Ik wil om de dag uitgebreidere en kwalitatief goede artikelen online hebben en ik ga er voor zorgen ook! Ik zit weer vol inspiratie, dus let's go!
Ik heb trouwens hierboven een leuke en inspirerende collage gevonden op WeHeartIt. Het geeft mij een erg zomers gevoel! 

Genieten jullie ook zo van dit heerlijke weer ?

2 opmerkingen :

  1. Fijn dat je weer blogt! Ik keek nog elke dag eventjes op je blog, hihi. Vind de collage die je hebt gevonden heel erg mooi, lekker zomers inderdaad! Kan echt niet wachten tot het zomer is. :) Ik geniet zeker van het lekkere weer al ben ik niet zo vaak buiten. Ik ben vooral veel aan het oefenen voor mijn examens zodat ik op school nog sneller kan werken, super handig. :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heey, Ik bezoek je blog met veel plezier en ik vind het dan ook leuk om te horen dat je weer aan het bloggen bent ;)

    ~Xx~ Julia
    creativenails4fun

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka