W7 In The Buff Natural Nudes Eye Colour Palette

OMG! YEAH YEAH YEAH! I GOT IT, FINALLY! 

Al maanden lang ben ik steeds weer opnieuw naar de OP = OP shop gefietst. Telkens met één doel. Een budget oogschaduw palette van W7, daar was ik naar opzoek. Toen ik maandag in de OP = OP shop kwam was ik helemaal doorweekt. Ik ging zo snel mogelijk als ik kon naar het W7 schap, en ja hoor, daar lag dit mooie product netjes in de rij te wachten om mee genomen te worden. 


Dit welbekende palette heeft ook wel de bijnaam als dupe van het 'Naked 2' palette van Urban Decay. Dit palette is echter een stuk goedkoper dan Urban Decay's en heeft vrijwel dezelfde aardachtige tinten. Van shimmery tot matte oogschaduws, je hebt ze in allerlei mooie, natuurlijke, aardse tinten.


De verpakking is van tin. Er zitten in totaal 12 prachtige kleurtjes in en een tweezijdig oogschaduwkwastje; aan de ene kant zit een sponsapplicator en aan de andere kant een klein kwastje. De haartjes zijn synthetisch, stevig en zacht. Je kan hiermee klein en precies werken.


Dit zijn de kleuren die in het palette zitten: Buff, Camel, Sand, Dust, Chocolate, Topaz, Earth, Storm, Silk, Wave, Thunder en Onyx. Allemaal aardse namen die ook – hoe kan het ook anders – aardse en natuurlijke tinten hebben.


Prachtig. Wauw. Ik ben in love! De eerste matte tint (Buff) is niet zo goed te zien op mijn arm. Het is een subtiele, gelige highlither die je zowel op je wenkbrauwbot als in je binnenste ooghoek kan gebruiken. Dit is echter ook het geval bij de derde, matte kleur (Sand). 
Voor de rest vind ik het pigment echt super. Wel zijn een aantal kleurtjes erg korrelig, dus hier word het nog even worstelen met hoe ik die mooi kan aanbrengen. Maar dat komt wel goed! 


Op de achterkant van de verpakking zie je alle kleuren met de namen erboven. Ik vind het erg jammer dat dit niet onder de kleurtjes zelf staat, ín de verpakking. Maarja, er zitten in ieder geval namen bij ;)

Ik ben heel erg te spreken over dit budget lovertje. Zoals je waarschijnlijk nu wel weet na een aantal reviews, is dat ik eigenlijk bijna nooit 'nee' tegen een product kan zeggen. 

Dit palette kostte € 7,95 en is onder andere bij de OP = OP Shop en Da Drogist te koop. 

Kende jij dit palette al ?

4 opmerkingen :

  1. De pigmentatie is echt top. Je foto's zijn trouwens prachtig <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow wat een mooie kleuren daar kan je echt een perfecte look mee maken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat heb je een prachtige foto's gemaakt zeg! Het palette ziet er ook heel pretty uit, deze gaat snel op mijn wishlist want sinds ik het MUA Undressed palette heb ben ik helemaal gek op oogschaduw, hihi. Moet alleen nog een oogschaduwbasis aanschaffen :) Fijne review en nogmaals mooie foto's!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke blog, echt een mooie palette!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka