DIY Flower Crown


Toen ik laatst zonder inspiratie zat voor een nieuw artikel besloot ik om voor een DIY te gaan. Ik doe dit eigenlijk nooit, maar toch vind ik het altijd super leuk om creatief bezig te zijn (!!). Ergens uit de knutstelbak van vroeger haalde ik een aantal schattige nep roosjes tevoorschijn. Daar kon ik wel wat mee! 


Deze DIY is erg simpel en binnen tien minuten te fixen. Het enigste wat je nodig hebt zijn nep bloemetjes met ijzeren stokjes eraan en een tangetje. 
Mijn stokjes waren erg lang, zo rond de 8 cm schat ik. Ik heb ze iets bijgeknipt met een tangetje zodat er niet al te grote gaten tussen de bloemetjes inzaten. Je pakt het uiteinde van een stokje en wikkelt een klein stukje daarvan om een ander bloemetje heen. Herhaal dit bij elke bloem totdat je het gewenste formaat (van een cirkel) hebt. Ik heb steeds om de beurt een licht- en donker roze bloem gedaan, dit vond ik het wel een speels effect geven.

Ik hoop dat jullie deze snelle en makkelijke DIY leuk vonden! De bloemetjes kun je denk ik bij de Blokker vinden (daar heb ik ze een paar jaar geleden gekocht :o). 

Heb jij een flower crown ?

4 opmerkingen :

  1. Leuke DIY! En erg leuk bedacht ook! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een cool idee!
    En mooie foto's weer!!

    xx julia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke DIY! Ik vind bloemenkransen super leuk, ik heb er denk ik een stuk of 8 waarvan ik er 4 zelf gemaakt heb!

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka