Tip: Mason Jar's @ Xenos


Op internet had ik wat gelezen dat de Xenos erg voordelige Mason Jar's verkoopt. Vorige week bracht ik daarom ook een bezoekje aan de Xenos om deze glazen pot te halen. Toen ik al zoekend de hele winkel doorliep en niks gevonden had dacht ik dat ik te laat was. Ik liep twee keer hetzelfde rondje, maar er was geen enkel spoor van de wel bekende Mason Jar's te bekennen...

Uiteindelijk heb ik hem toch nog gevonden, en oh, ik had geluk zeg! Het was de laatste in het schap en als een dolle nam ik mijn nieuwe maatje mee naar de kassa. Hij was maar € 2.

Het is bedoelt als drinkglas. Er zit een hard plastic rietje door het gaatje in de ijzeren deksel. Ook zit er een handvat aan waardoor het makkelijker is het glas vast te houden (logisch?!). 
Het is alleen niet zo handig om de Mason Jar mee te nemen in je tas bijvoorbeeld, want er zit geen dopje op het rietje waardoor al het drinken er zo uit kan lopen, en dat wil je denk ik niet hebben :$

Ik wilde deze tip met jullie delen omdat vele Mason Jar's over de € 10 zijn en sommige mensen niet zoveel geld willen uitgeven aan een glazen pot. Dat snap ik, want ook ik zou dat er niet voor over hebben. Dus, ben jij op zoek naar een budget Mason Jar? Check dan snel de Xenos!

Ik ben er super blij mee en gebruik 'm met veel plezier! :)

Heb of wil jij een Mason Jar ?


6 opmerkingen :

  1. Wat ziet dat er leuk uit, ik zie het heel vaak op weheartit en zo voorbij komen, ik wist niet dat je het bij xenos zo goedkoop kon vinden, bedankt voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil hem ook, maar de vorige keer had ik er geen gezien. Bummer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is echt heel leuk maar ik zelf zou hem niet zoveel gebruiken denk ik, haha! Al moet ik wel wat vaker water drinken, soms vergeet ik dat gewoon, haha. De foto vind ik overigens echt heel mooi!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik dacht dat ze deze alleen bij de blokker hadden en die waren uitverkocht. Binnenkort dus snel even naar de Xenos. Thanks voor de tip!

    Liefs,
    Jamie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik denk dat ik binnenkort ook maar even de xenos moet opzoeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb ze nu van de action! 1 eurotje.

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka