Nieuwe Lay-Out + Sallusion Enquête


Heb je het al gezien? Sallusion heeft een vernieuwde lay-out. Ik was de stipjes een beetje zat, en wilde voor een wat professionelere look gaan. Hopelijk is dat een beetje gelukt ondanks het nog niet helemaal af is. Er zijn nog een aantal schoonheidsfoutjes maar daar wordt aan gewerkt. Ik wil Maris heel erg bedanken, want zonder haar was dit niet gelukt! 
Hoewel ik dol ben op bloggen heb ik de laatste tijd het gevoel dat ik niet meer zoveel groei. Ik doe mijn best om om de dag iets online te zetten, maar soms heb ik er gewoon echt geen zin in. Om onder andere een beetje te 'onderzoeken' wat jullie van mijn blog vinden heb ik een enquête gemaakt. Ik ben er eigenlijk best wel nieuwsgierig naar en ik zou het erg leuk vinden als je hem zou invullen!

Klik hier om de Sallusion enquête in te vullen! (Maak je geen zorgen, nee, het duurt niet zo lang. Heel erg bedankt ♥) 

7 opmerkingen :

  1. Wauwe, je lay-out is heel erg mooi geworden Sam! Ik heb de enquete ingevuld. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je lay-out is echt heel erg mooi geworden! Ik ga nu meteen de enquete invullen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, je layout is heel leuk geworden, lekker professioneel! Ik ga je enquete meteen even invullen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtige lay out heb je!
    Ik ben echt jaloers ;)

    Xx julia
    P.s. ik heb de enquete ingevult!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke lay-out ik vind het echt heel erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka