Favorite Bloggers Of The Moment

(Bron: AnneSolveig)

Anne's blog volg ik al een hele tijd. Haar artikelen blijven mij roepen, steeds weer opnieuw. Al laat ik niet vaak comments achter (in het algemeen) ben ik wel gek op haar blog! Ze heeft een erg leuke schrijfstijl en is te onderscheiden van andere blogs. Daarbij vind ik haar lay-out ook erg mooi omdat 'ie zo rustig is. 



Eigenlijk een beetje hetzelfde verhaal als hierboven. Joyce heeft wonderbaarlijk mooie foto's en is ook erg creatief. Ik heb vaak simpelweg niet genoeg tijd om een comment te plaatsen, en als ik op mijn mobiel zit kun je dat ook maar beter niet aan mij overlaten, al zou ik het maar al te graag willen doen.

Kende jij deze bloggers al?


3 opmerkingen :

  1. Leuke favoriete bloggers! Ik kende ze alle twee, en ze zijn inderdaad super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk artikel! Ik vind de blog van Joyce ook heel erg mooi en groot favoriet, hihi! En Anne heeft ook een leuke blog! :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka