Forever21 Crop Top Wishlist

Nu het weer wat opklaart en de zon weer begint te schijnen draag ik haast geen lange broeken meer. Je kunt me vaker zien met Skater Skirts, want tja, ik ben er gewoon verliefd op! 
Je vind me vaak op de webshop van Forever21, want ze verkopen gewoon zulke leuke dingen die ook nog eens betaalbaar zijn. Jammer genoeg heb ik er nog nooit wat besteld, maar wanneer ik in Londen ben (over twee weken), ga ik er zeker een kijkje nemen! 
Ze hebben een erg groot assortiment aan Crop Tops en zo ook verschil in de prijzen. Zo kan een simpele Crop Top rond €4 kosten, maar de duurste kan al naar de €20 neigen. Eigenlijk valt het op zich wel mee, want er zijn ook nog winkels waar je een fortuin betaald voor deze tops! 


1 - Deze Crop Top is echt iets waarnaar mijn hartje verlangt - oké, misschien iets te hard uitgedrukt, but you know what I mean! Het is als het ware een witte, hartvormige top met daarboven kant met daarin verwerkte stipjes. Ik vind het er erg schattig uitzien! 

2 - Een wat lossere top met spaghettibandjes, zwart van kleur met roosjes erop... Ik kom er net achter dat drie Crop Tops met bloemetjes print- en de andere 2 van kant zijn in mijn wishlist, oeps

3 - Opnieuw een wat lossere top met een bloemenprint erop. Dit keer een grijsachtig kleurtje met wat wit er in verwerkt. 

4 - Een witte Crop Top met een wat bredere V-hals. De korte mouwen geven een erg leuk detail af: wat kant in een soort Tribal patroon.

5 - Een witte Crop Top met korte mouwen en een schattige - alweer weer een bloemenprint erop. 

Wat vind jij van de Crop Tops van Forever21?

9 opmerkingen :

  1. Wat een superleuke crop tops, ze zijn heel schattig! Ik heb zelf 2 crop tops van de Primark, maar ik heb ze niet zo vaak aan bedenk ik nu, haha. Waarschijnlijk in de zomer meer, of op vakantie ofzo :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke crop tops! Ik vind de eerste en de tweede het leukste! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk !! Ik ga ook over twee weken naar Londen en natuurlijk ga ik dan ook naar F21 ((: xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke favorieten heb je uitgezocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Awh, leuke wishlist! Ik heb het liefst loshangende crop tops, maar een strakkere vind ik ook prima staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind ze allemaal erg leuk! Vooral de rechtse met de bloemetjes, helemaal mijn stijl!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die 2e en laatste zijn leuk! Ik vind ze echt mooi en vrolijk. Ik denk alleen dat ik dit niet snel zou dragen, alleen met een kort broekje. Maar daar is het nog geen weer voor haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt leuke blog nummer twee vind ik het leukst

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka