Got 'A' Secret, Can You Keep It ?


I K  B E N  V E R S L A A F D  A A N  P R E T T Y  L I T T L E  L I A R S

Zoals veel van jullie nu ondertussen wel weten ben ik PLL verslaafde. Het begon allemaal in de laatste vakantie. Ik las op het internet allemaal positieve en leuke dingen over een serie genaamd: Pretty Little Liars. Ik had er al eerder wat over gehoord, maar ik had nooit de moeite genomen om het dan ook echt daadwerkelijk te kijken. Maar al die reviews maakten we toch wel erg nieuwsgierig; 'I know who A is.' 'Don't trust Spencer.' 'It's a big lie in a lie.' 'Secrets is what kept us close.'

Heeft het je nieuwsgierig gemaakt om verder te lezen? Mooi, dan kunnen we beginnen. Voor de mensen die Pretty Little Liars niet kennen, hier komt een korte uitleg: Het gaat over 4 vriendinnen van wie hun vriendin Alison een jaar geleden vermist is geraakt. Wanneer haar lichaam een aantal jaar later wordt gevonden krijgen de vier meiden; Spencer, Aria, Hanna en Emily vreemde berichten van een geblokt nummer die zichzelf -A noemt. -A kent de geheimen van de meiden en speelt een gevaarlijk spelletje met ze. Maar wanneer blijkt dat ook ooit Alison dreig berichten van -A kreeg, zijn ze erg verward. Waarom zij, en waarvoor?

Als een vloeiende dans ben ik door de afleveringen heen gegaan. Maar liefst 4 seizoenen lang van bijna 100 afleveringen in totaal die per stuk 42 minuten duurden. V E R S L A A F D. Nu ik het niet meer kan kijken ben ik er nog steeds druk mee bezig. Er blijven altijd vragen hangen, want tja, I  N E E D A N S W E R S  !  Ik kijk continu theorieën op Youtube, spoilers en achter de schermen video's. Eigenlijk kun je mijn leven op het moment omschrijven als PLL verslaafde. Mijn ouders merken het nu ook een beetje dat ik wat gek word, maar tja, je moet het er voor over hebben. In totaal heb ik dus zo ongeveer 4200 minuten voor mijn IPad gezeten en als een bezetene PLL gekeken in één maand....

Nu ik klaar ben met alle seizoenen heb ik besloten om het weer overnieuw te kijken. Seizoen 5 komt op 10 juni pas weer terug, dus tot die tijd MOET ik gewoon PLL kijken. Ik heb ondertussen gemerkt dat ik niet meer zonder kan. Ik volg alle acteurs trouwens ook 24/7, I  L O V E  T H E M  !

En dan nog iets heel erg leuks, want met Drama op school moeten we een soort korte film maken en daarvan moet je zelf het script schrijven. Ik had al meteen een leuk idee in mijn hoofd toen ik dat hoorde. 'Het is PLL time!' dacht ik. In een groepje van in totaal 6 meiden zijn we nu erg druk bezig met het filmen van de scenes. Ik heb het script mogen schrijven - wat ik echt tof vond om te doen. En omdat de helft niet wist waar het over ging lieten ze het maar aan mij over. Al snel zijn ze het gaan kijken, en daar heb je het, weer wat nieuwe verslaafden erbij! 

Wat ik van Pretty Little Liars vind is nu - hoop ik gebleken. Ik ben geobsedeerd wat onder andere betekent dat ik meer wil! Ik heb me in dit artikel nog aardig ingehouden, maar als je me in real life iets over PLL zou vragen, dan word ik hyper, yaay!


Ken jij Pretty Little Liars?

3 opmerkingen :

  1. Leuk artikel en supertof dat je nu eindelijk een domein hebt (ook al staat dat er niet in, haha, wilde het even melden: gefeliciteerd ♡ )! Ik ken Pretty Little Liars niet maar op de een of andere manier trekt me het ook niet echt aan. Ben vooral dol op Bones en CSI series (The Blacklist vind ik dan weer niks aan haha). Superleuk en enthousiast artikel, leest lekker weg :) Tof dat je een korte film mag maken, hoop dat ie leuk wordt!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Awh, heel erg bedankt Maris! :) CSI is ook leuk ja, haha! :)

      Verwijderen
  2. Aah, toen ik de titel van dit artikel zag begon ik al hysterisch te gillen, oeps. HET IS ZO LEUK EN SPANNEND EN TOF EN ASFHJF. Sorry voor deze overenthousiaste reactie, maar dat kan je verwachten , haha. Ik ben nu bij aflevering 2 van seizoen 4, en ik denk dat ik dat seizoen in deze vakantie zeker af ga kijken. Wel jammer dat het nog zo lang duurt tot seizoen 5, dat wordt even afkicken. En wat suuuper gaaf dat je een mini-film mag maken voor school, dat lijkt me echt de beste opdracht ooit. Veel plezier daarmee!

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka