Q&A Oproepje


Ikvind het altijd erg leuk om vragen te beantwoorden die jullie mij stellen. Dit is echter nog niet zo vaak voorgekomen, dus daar wilde ik vandaag wat verandering in brengen! Daarom kondig ik bij deze een Q&A aan. Heb je een vraag voor mij? Laat die dan achter bij de comments :) Het mag over alles gaan, beauty, fashion of lifestyle gerelateerd. Over een aantal weken zal ik de leukste vragen uitkiezen die ik in een artikel uitgebreid zal beantwoorden. 

Heb jij een vraag voor mij?

7 opmerkingen :

  1. Leuk dat we vragen mogen stellen, mijn vraag: Wat is je favoriete winkel (zowel fashion als beauty)?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeej, wat leuk! Mijn vragen zijn wat je naast het bloggen nog meer leuk vind om te doen, en wat vind je zo leuk aan het bloggen? Ik ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Hoe maak jij je foto's zo mooi licht? En, ehh mag je twee vragen stellen? Want ik ben heel erg benieuwd hoe het met je moeder gaat en of het nu ook beter met jou gaat. Ik snap het als je daar niet op wilt antwoorden! xxxx (:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oke een vraag wat je favo eten en als je 1 land mocht uitkiezen waar je heen zou moeten gaan waar zou dat dan zijn
    Wat vind je het allerleukste om te doen.
    haha en heleboel vragen maar anders is het ook maar zo saai ;P

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wil je meer bereiken met je blog? En wie zijn je grote inspiratiebronnen? Leuk dat je een Q&A houd!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka