Blogwissel met Tamara van HollandStyle.nl

Vind je het leuk om te lezen over fashion, beauty, blogs en marketing? Maar heb je nog niet de perfecte site gevonden, omdat je niet zo goed weet waar je moet zoeken tussen al die websites? Kijk eens op HollandStyle.nl. HollandStyle is de fashion site van Tamara Tuithof.

Over HollandStyle.nl
Deze website onderscheid zich van de andere sites door het overzichtelijke aanbod van alles wat jij wilt weten over de laatste trends. De website is gemaakt voor vrouwen door vrouwen met een passie voor al het goede in het leven. Je kunt hier bijvoorbeeld Photo Diary’s van Priscilla van der Meer ( Winnares Echte Meisjes Opzoek Naar Zichzelf) en Bibi Breijman (oh oh cherso) bekijken, marketing blogs  volgen of over de lekkerste recepten lezen. Je vindt hier ook te gekke up-to-date Must Haves en leuke tips over food, beauty, lifestyle en trends!  Ook de leukste webshops zijn te vinden. Zo blijf jij altijd op de hoogte.

HollandStyle heeft ook een leuke webshop geopend op de site met merken als SuperTrash, Sweet7 en Fiell. De webshop is klein, maar dat maakt het juist zo fijn! Het aanbod is overzichtelijk en je raakt niet de weg kwijt tussen al die duizenden artikelen. Je kunt hier bijvoorbeeld terecht voor die perfecte armband, dat leuke horloge of dat mooie tasje waarmee je jou outfit compleet kan maken.  Maak de leukste combinaties van alle items. Heb jij vragen of ben je opzoek naar iets speciaals?
Dan kan je natuurlijk even mailen en ze helpen je bij het vinden van het juiste sieraad.
Het sieraad wordt als een cadeautje bij je thuis geleverd!

Wat vind ik van HollandStyle.nl ?
Ik heb eens goed rond zitten neuzen op deze site en kwam er al gauw achter dat het erg veelzijdig is. Een goed teken, want daar houd ik wel van. Niet perse één standaard onderwerp dat elke keer weer herhaald wordt, nee, er zit een flinke afwisseling in de artikelen die op deze site verschijnen. Een leuk puntje is ook de webshop die er bij in zit. Ook hierin zit erg veel variatie; van simpele armbandjes tot grote, zware statement kettingen, het is er! 

Al met al vind ik het een erg leuke site, en als ik jou was zou ik 'm zeker een keer bezoeken! 

 

3 opmerkingen :

  1. Leuk idee, zo'n blogwissel! Ik kende deze site nog niet, ik ka hem zeker snel bekijken
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zo'n blogwissel, ik had het ook een keer gezien op Holland Style. Ze hebben heel leuke artikelen online staan! Ik las net een artikel over Do's en Dont's voor je blog, super handig, haha. En wat grappig dat ze ook een webshop hebben, die ga ik ook nog even bekijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hé wat leuk zo'n blogwissel! Leuke site trouwens, ik kende hem nog niet maar ik heb gelijk even een kijkje genomen! :D

    xo Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka