Another Blogging Tag ♡

zoella



Nu ik dit aan het typen ben bedenk ik mee dat ik al een hele tijd geen Tag meer gedaan heb. Zonde, want ik vind ze altijd zo leuk! De Tag die ik vandaag ga doen is ondertussen al meer dan 10x voorbij gekomen op andere blogs. Ik vind dat deze Tag een leuke aanvulling is voor enthousiaste bloggers! Let's begin!


Wat zou je aan je eigen blog willen verbeteren en wat wil je zeker zo houden?
Er zijn natuurlijk altijd puntjes waarop je je blog kan verbeteren. Ik zou sowieso meer foto's willen maken. Ik ben ook wel tevreden over mijn lay-out, maar wat mij betreft mag 'ie wel wat professioneler. 

Doe je alles voor je blog alleen?
Ja, eigenlijk wel. Mijn lay-out heb ik zelf gemaakt met behulp van een aantal tutorials van internet. Mijn vader heeft me verder geholpen met de domeinnaam en voor de rest doe ik eigenlijk alles wel alleen. 

Welk cijfer zou je je eigen blog geven?
Ik denk een 7. Het kan altijd beter en ik probeer mijn blog ook constant te verbeteren door kleine aanpassingen te doen. 

Verdien je geld met bloggen?
Nee, eigenlijk niet. Wel heb ik een tijdje geleden een aantal advertenties op mijn blog gehad, maar daar klikte niemand op ;P


Wat vind je een nadeel van bloggen, als je iets zou moeten kiezen? 
Ik kan niet echt een nadeel vinden van bloggen, maar misschien een puntje is dat ik af en toe gewoon geen inspiratie heb voor artikelen en omdat je bezoekers toch een artikel verwachten, moet je haast wel iets neer zetten. Maar onthoudt dat je het voor je plezier doet en dat het geen verplichting is!

Waardoor blijf jij hangen op een blog en wanneer klik je weg?

Ik kijk vaak eerst naar de lay-out en de schrijfstijl. Wanneer de achtergrond te druk is en er veel spelfouten in een tekst staan klik ik vaak meteen weg. 

Typewriter ... | via TumblrHeb je mensen leren kennen door het bloggen? Zo ja, wie bijvoorbeeld?
Ja, daar ben ik heel blij mee! Zo heb ik bijvoorbeeld met Anouk en Maris het meeste contact. Twee super lieve meiden en natuurlijk leuke bloggers! :)

Wat vind jij van persoonlijk bloggen? Waar let je op bij de informatie die je deelt op je blog?

Ik houd van persoonlijk bloggen, al moet het niet té persoonlijk worden. Af en toe verschijnt er een wat persoonlijker artikel online zoals een 'Persoonlijke Update'. Hierin vertel ik vaak wat ik op dat moment voel, zodat ik mijn hart even kan luchten en mijn hoofd wat leger kan maken. 

Denk je nog lang door te gaan met bloggen en hoe zou je blog zich dan ontwikkelen, volgens jou? Wanneer zou je stoppen?

Voorlopig wil ik niet stoppen met bloggen. Wat mij betreft zit ik op mijn 80ste nog artikelen te tikken. Het is ondertussen een echte obsessie geworden, en ik kan niet meer zonder! Dus stoppen zit er voor mij (voorlopig) niet in!

Zou je je blog verwijderen in ruil voor 50.000 euro?

Daar zeg je me wat! 50.000 euro is ongelofelijk veel geld, maar ik zou het er niet voor over hebben als ik mijn blog ervoor moet verwijderen. Dan ga ik liever erg hard werken om dat geld echt te verdienen en dan blijf ik mooi genieten van mijn blog. 

Welke dingen gebruik jij om te bloggen?

Verschillende laptops en computers die door het huis verspreidt staan. Voor foto's gebruik ik de SONY DSLR-A350. Voor de rest mijn inspiratie en gedachtes...


{Bron foto's: WeHeartIt}
Zou je je blog verwijderen in ruil voor 50.000 euro?

2 opmerkingen :

  1. Ah, deze tag is echt super leuk. Hihi, bloggen is bij mij ook een échte obsessie geworden, ik kan écht geen dag zonder!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is echt zo'n leuke tag die Luna gemaakt heeft! Misschien ga ik hem ook nog doen, maar dan over een tijdje. Anders worden het er teveel tags, haha. Ah, ik vind het zo lief dat je mij er in noemt! Je bent ook echt een (blog)vriendin van mij geworden ondanks we eerst een beetje gezeur hadden, gelukkig is dat nu goed! ♡ Fijn dat je vader je geholpen heeft met je domein, zo te horen heb je het eindelijk verteld, hihi. Je mag trots zijn op je blog want ik vind hem echt heel erg mooi!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka