Sam ABC

Brunette-Blonde =)


































Heb je er al eens van gehoord? 'Je naam' ABC houdt in dat je bij elke letter van het alfabet iets vertelt over jezelf. It seems like a challenge to me! Let's do this! ♥

Amerika. Hoe vaak ik er ook over verteld heb, het blijft maar door mijn hoofd dwarrelen. Deze droom moet ik waarmaken, ooit..
Bang. Ik heb best wel veel angsten. Dat geef ik eerlijk toe. Vooral ook op dit moment, maar ik blijf er voor gaan om die angsten te overwinnen! 
Creatief. Misschien ben ik dat wel. Ik ben er nog niet van overtuigd, hoewel ik het al vaak van mensen hoor. Ik ben wel graag creatief bezig, mijn blog valt hieronder bijvoorbeeld (?).
Denken. Ik denk veel. Heel erg veel. Soms vraag ik me ook af of het nog wel normaal is hoeveel ik denk. Ik vind het fijn, maar soms kan het me ook van de wereld afhalen.
Engeland. Yaayy! Eind deze maand ga ik met mijn klas naar Engeland! I CAN'T WAIT
Fashion. De laatste tijd ben ik steeds meer into de fashion. Ik vind het steeds leuker worden om kleding te combineren.
Gelijk. Ik weet niet of ik dit iets kan noemen wat iets over mij vertelt. Maar ik vind dat iedereen gelijk is, en je iedereen met hetzelfde respect moet behandelen (dat is jouw keus). 
H
I DON’T CARE. Vaak pieker ik er niet te veel over van wat mensen van mij vinden. Natuurlijk kwets me dit soms, maar blijf positief! Ik bedoel, het maakt me soms gewoon helemaal niet uit wat anderen van mij vinden als ik doe waar ik gelukkig van word. (Ik heb natuurlijk nog wel mijn onzekerheden).
Justin Drew Bieber. Eigenlijk schrijf ik er niet zo vaak over op mijn blog omdat ik (soms) bang ben voor stom commentaar. Maar ja, ik ben een Belieber. Sinds het begin was ik er, en nu ben ik er nog steeds, ik ben ook niet van plan om hem op te geven. Once a Belieber, always a Belieber
Kerst. Wauw, wat houd ik toch van de kerst. Niet alleen de sneeuw, maar ook gewoon de gezelligheid met je familie. Love it!
Leergierig. Ik wil graag nieuwe dingen leren en uitdagingen aangaan. 
Make-Up. Nee, ik heb geen plamuurlaag op, maar make-up kan ik wel mijn hobby noemen. Ik vind het leuk om er mee bezig te zijn, en heb in een half jaar al een leuke make-up stash gespaard (mag ik dat zo noemen?). 
Negatief. Soms kan ik alles in één keer negatief zien. Een eigenschap. Ja, dat is het. Ik vind het soms best wel irritant en probeer er ook aan te werken. 
Openhartig. Not! Vaak deel ik mijn problemen met niemand. Ik durf het meestal niet te vertellen, waarom weet ik eigenlijk niet (?). De eersten die het te weten komen zijn dan mijn vriendinnen. 
Perfectionistisch. Haha, daar is denk ik geen uitleg voor nodig!
Quotes. Ja, ik ben dol op quotes en kan echt uren op internet rond speuren naar quotes.Geweldig.  
Reus. Ik ben niet de kleinste nee! Ik ben 12 jaar en ben rond de 1.72 cm. Ik ben er een jaar geleden voor naar de dokter gegaan, gelukkig was het positief, maar ik wordt later rond de 1.85 :$.
Stil. Zo word ik vaak genoemd, stil. Ik ben het nou eenmaal en probeer soms wel wat zelfverzekerder over te komen (wat vaak niet helpt, maarjaa). 
Typen. Als er iets is waarvoor je me middernacht wakker mag maken is het wel typen (bloggen). Hahah, dit valt misschien niet onder de goede categorie, but you know what I mean!
U
VWO. Momenteel zit ik in de eerste klas en doe ik het Atheneum TTO. 
Winkels. Mijn vader heeft een paar winkels gehad in het verleden. 
X
Youtube. Wat wel blijkt is dat ik veel muziek luister... Het liefst kijk ik urenlang muziekvideo's, maar video's in de trant van Beauty, Fashion & Lifestyle vind ik ook helemaal top!
Zingen. Het is van af kinds af aan al een hobby geweest. Liedjes schrijven en die dan voor jezelf zingen, zo fijn!

Dit was mijn ABC. Nu weten jullie weer iets meer over mij :) Als je nog iets wilt weten, laat het achter in de comments of stuur me een mailtje! Ik zal kijken of ik daarop kan antwoorden. Op de H, U en X wist ik niet zo snel iets te verzinnen. Het lijkt mij dus tof om te kijken of jullie daar iets bij weten, haha

4 opmerkingen :

  1. Ah, leuke tag nu weet ik weer wat meer over je haha :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zeg, zo komen we meer over je te weten. Misschien ga ik ', ook nog wel doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuke tag, zo komen we inderdaad meer over je te weten! Heb alleen wel een klein puntje: er zit een enorme spatie tussen je foto en het artikel zelf, misschien kun je er naar kijken? En anders in de HTML van dit artikel de
    weghalen en dan kan je er eentje laten staan :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. H voor Hartelijk je bent altijd lief voor iedereen

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka