Review || Mac Mineralize Skin Finish ~ Soft & Gentle


Het is ondertussen al ongeveer een jaar geleden dat ik dit product heb gekocht. Op mijn andere blog had ik er al eens een review over geschreven, en ik blijf het toch nog steeds mijn 'engeltje' in mijn stash vinden. Ik besloot om dit ware engeltje gewoon nog een keer te reviewen, maar dan wat sneller dan normaal!


Hemeltje lief! Ik ben echt zo verliefd op deze highlighter die je vrijwel voor alles kan gebruiken. Het pigment is zo waardevol dat ik hem eigenlijk niet zo heel veel gebruik. 

Veel van jullie kennen dit product waarschijnlijk wel: Mac Mineralize Skin Finish in Soft & Gentle. Toen ik vorig jaar voor het eerst bij M.A.C. was, liep ik meteen te zoeken naar dit product. Hij mag dan misschien wel duur zijn, maar kwalitatief is het echt een pareltje. 
Een mooie gouden highlighter die je zowel op je ogen, jukbeenderen en T-zone kan aanbrengen voor een frisse, gouden gloed. 
Er komt veel pigment van af - wat dus eigenlijk betekent dat ik super blij ben met dit product! 

Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik erover moet zeggen, want tja, het is gewoon een top product! 

Hij kost €28 en is onder andere hier online te bestellen!

Wat vind jij van dit engeltje?

5 opmerkingen :

  1. Wow, wat een goed product! Alleen een beetje jammer van de prijs...
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, hij is echt prachtig! Fijne review ook met mooie foto's! Helaas is M.A.C. wat te duur voor mij, maar ooit heb ik ook iets van M.A.C., hihi, prachtig merk vind ik het!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat is 'ie mooi zeg! Lijkt me echt prachtig, vooral in de lente en zomer wanneer e zon meer gaat schijnen (alhoewel het vandaag ook wel héél lekker weer was!). Ik ben nog nooit bij MAC geweest, maar het is zo duur, dat is wel jammer. Je hebt trouwens echt een hele leuke blog, ik volg je!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er mooi uit! Alleen jammer van het prijsje haha
    Liefss

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow jij kan echt heel goed fotograferen!
    super cool! mooie highlighter!

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka