New In || Phone Cases From Ebay


Nadat mijn mobiel wel 50 keer was gevallen gaf ik de moed op met het zoeken naar een hoesje voor mijn mobiel. Nergens, maar dan ook echt nergens kon ik een leuk hoesje vinden die naar Nederland verzonden werd. Al een aantal keren had ik Ebay bezocht, en had er een aantal leuke hoesjes gevonden - die uiteindelijk niet naar Nederland verzonden werden. Totdat ik een paar weken geleden deze twee über schattige hoesjes tegen kwam op Ebay. Ik bestelde ze gauw, en vandaag neem ik met jullie een kijkje naar deze 2 hoesjes!


Dit zijn ze! Vol trots presenteer ik deze..... oké, niet zo overdrijven. Maar goed, waar waren we? Dit zijn de hoesjes, een flipcase en een siliconen hoesje. Ze komen dus van Ebay en waren allebei onder de 10 dollar. De flipcase zat hier strak tegen aan en de siliconen zat ongeveer op de helft van het bedrag. 
De levertijd was echt geweldig! Nog geen 4 dagen nadat ik mijn bestelling had geplaatst lag het siliconen katje al in mijn brievenbus. Een paar dagen later kwam ook mijn andere hoesje aan!






Ik ben erg tevreden met dit hoesje, ook al heeft ie z'n voor- en nadelen. Zo is bijvoorbeeld het detail  (zoals hierboven aangegeven) erg handig voor als je gaat shoppen. Je kan je pasjes erin kwijt en tegelijkertijd heb je ook je mobiel erbij in zitten! Wel vind ik zo'n flipcase wat irritant omdat het zo'n klepje heeft (duhh), maar als je hem een tijdje in gebruik hebt went dat wel!





En dan mijn favoriete hoesje, dit katje! Het is een zacht roze hoesje van siliconen. Hij is  lekker zacht, wat ik bijvoorbeeld erg fijn vind. Door op de kop van de kat te drukken kun je je mobiel aan en uit zetten. In het begin lukte het me niet meteen, maar nu gaat het bijna automatisch goed. Ik heb eigenlijk geen minpunten, behalve dat het hoesje wat groot is waardoor hij minder makkelijk in je broekzak past. Maar voor mij is dat geen probleem! 

Heb jij ook een hoesje van Ebay?

6 opmerkingen :

  1. super schattige hoesjes
    past helemaal bij jou

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahhh deze hoesjes zijn echt te schattig, heel leuk! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuke hoesjes! Ik ben ook nog op zoek naar een nieuw goed hoesje voor mijn Samsung, ik vind vooral de bloemenprint echt het allerleukst! Totally my thing, haha! Ik koop alleen liever niet meer bij eBay. Heb er ooit een case gekocht, maar die paste totaal niet om mijn macbook pro heen, helaas en met retourneren deden ze helaas heel moeilijk en duurde het ontzettend lang voor ik mijn 20 euro terug kreeg... superjammer, want ik vind eBay heel leuk en hoor er veel goeds over!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is best jammer. Zoiets is wel zo'n minpunt van webshops, je weet nooit of het de goede maat is, je moet dus op de afbeelding vertrouwen. Ook stom dat ze moeilijk deden over het retourneren, maar verder vind ik persoonlijk Ebay super fijn!

      Verwijderen
  4. Ahh super lieve en leuke hoesjes zeg :)

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka