DIY || Make - Up Brushes Holder


Als meisje zijnde met make-up kwasten kun je haast niet zonder iets om ze in te zetten/bewaren. Toen ik een tijdje terug bij de Action was kwam ik een simpel maar handig glazen, vierkante pot tegen die me erg geschikt leek voor een leuke DIY. Mijn kwasten staan er stevig in, en het ziet er ook nog eens schattig uit!



Wat je nodig hebt is erg simpel; een glazen vierkante of ronde pot, rijst en voedsel kelurstof.

Leg wat rijst op een bord en doe er wat kleurstof bij. Nu is het een kwestie van goed mixen, ik heb dit met mijn handen gedaan, dit gaat denk ik het makkelijkst. Herhaal dit bij alle rijst en doe het dan in de pot. Steek je kwasten erin, en voilá, een prachtige kwasten houder! 


Wat vind je van deze DIY?

10 opmerkingen :

  1. Super leuk idde, heel mooi gedaan!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee zeg, ik heb voor mijn potten sierzand gekocht, maar gegeven moment werd ik er gek van dat ze zo wit werden van de 'stof', haha. Mooie foto's weer! Superleuk dat je er kleurstof bij hebt gebruikt! Dat bakje wat jij gebruikt, lijkt me ook enorm handig! :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aah, wat een supertoffe DIY is dit! Echt heel erg leuk gedaan, en het lijkt me inderdaad heel handig. Misschien ga ik dit nog eens uitproberen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zeg, echt creatief met die rijst en kleurstof!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt heel leuk maar een vraagje gaat de rijst op een gegeven moment niet rotten?

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahah, tot nu toe is er bij mij nog niks aan het rotten ;P

      Verwijderen
  6. Leuk idee, ik zocht nog naar iets leuk om mijn kwasten en make up in te bewaren.

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka