I'm Going To England ♡

(by IrenaS) | a beautiful world

Aan het begin van het jaar kon ik er al niet voor wachten, en naarmate het steeds dichter bij komt begin ik erg zenuwachtig te worden. Eind april ga ik naar Engeland met mijn klas voor een week, WHAAAH! Het is en blijft natuurlijk een schooltripje, maar eigenlijk kijk ik het meest uit naar het dagje Londen. We hebben de kans om een paar uur te shoppen, maar daar blijft het ook bij. Ben je benieuwd wat we allemaal gaan doen, en wat ik graag in Londen zou willen zien? Lees dan gauw verder!

pleaselovelulu

Het schema van wat we elke dag gaan doen weten we nog niet. Wel zitten er vaste dingen bij die zich ieder jaar herhalen. Zo kun je kiezen uit een Historisch of Technisch museum, waarschijnlijk ga ik naar het Historisch museum. Er zijn opgezette (echte, maar dode) dinosaurussen en dingen die gewoon met de historie te maken hebben. Dat vind ik altijd wel erg interessant. 

Ook gaan we een musical bezoeken, waarschijnlijk wordt dit Wicked.Daar ben ik erg benieuwd naar. Ik heb musicals altijd al erg leuk gevonden en als het dan in het Engels is, is het denk ik nog leuker!

Het volgende wat we waarschijnlijk gaan doen is best wel bijzonder. We gaan (waarschijnlijk) het paleis bezoeken van de Koningin van Engeland, HOE GAAF?! Ze hadden het erover dat er nooit touristen mogen komen, maar in de week waarin wij gaan is het open. Je mag dan de woonkamer en eetzaal etc zien, dat lijkt me echt heel bijzonder!

Tumblr

En dan - voor zover ik het weet gaan we 1 dagje naar Londen. Zoals eerder gezegd krijgen we wat tijd om te shoppen, volgens mij een maximum van 3 uur. Niet veel als je moet bedenken dat je in die 3 uur mag shoppen, de weg moet vinden en wat moet eten..

Ook gaan we een school bezoeken en andere school activiteiten doen. Ik zou heel graag de Londen Eye willen bezoeken, het lijkt me een prachtig uitzicht! 
Ik ga zeker opzoek naar zo'n telefoon cel, dat is denk ik één van de meest typische dingen van Engeland. 

Ik heb er echt heel erg veel zin in, ook al weet ik niet precies wat er ons allemaal te wachten staat. Ik ben er nog nooit geweest, en dat maakt het denk ik ook wat spannender en specialer! 

Ben jij ooit in Engeland geweest?

4 opmerkingen :

  1. Ooh, wat spannend! Je maakt me helemaal jaloers haha
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel plezier alvast, al is het nog ver, hihi! Klinkt allemaal superleuk wat je gaat doen. Engeland lijkt me ontzettend tof! Ik zou dan echt alle winkels (Forever21, Primark en meer) leeg willen kopen, haha!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat gaaf!! Ik wil echt ZO graag naar Londen, ben zelfs aan het sparen ;p.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hé, ik ga eind mei voor 4 dagen naar Londen met school! Kijk er zo naar uit...♥

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka