My Obsessions ♡

(Bron: Weheartit)

Ik kan heel erg snel verslaafd worden aan iets; een serie, persoon of blog.. Ik ben dan niet meer weg te slepen en vaak blijft de obsessie een lange tijd hangen. Ik heb de 3 grootste obsessies gekozen van dit moment, en die ga ik vandaag met jullie delen. 

Pretty Little Liars
(Bron: Weheartit)
SERIE || PRETTY LITTLE LIARS
Geloof het of niet, in de vakantie (1 week geleden) heb ik eindelijk een poging gewaagd naar het kijken van PLL. Een vriendin van mij was er een hele tijd terug al aan begonnen, en door haar werd ik erg nieuwsgierig. Ik begon twijfelend aan aflevering 1 en nu ben ik bij seizoen 2 aflevering 19. De eerste aflevering was erg vaag voor mijn gevoel, je moest alles even op z'n plek zetten, maar dat is eigenlijk ook wel logisch.

Ik heb het creepy liedje van het begin in de aflevering erg vaak in mijn hoofd zitten:

'Got a secret, can you keep it? Swear this one you'll save, better lock it in your pocket, taking this one to the grave. If I show you then I know you won't tell what I said. Cause two can keep a secret if one of them is dead'

Oké het liedje is echt creepy, maar de serie eigenlijk ook. Het is niet eng, maar een soort raadsel. Vooral met 'A'. Snap je wat ik bedoel?
Ik zou zeggen, doe een poging met het kijken naar deze geweldige serie! 

justin header
(Bron: Weheartit)
PERSOON || JUSTIN BIEBER
Ik wist niet zo goed of ik het hier over moest hebben op mijn blog. Ik weet dat er veel haters en -niet fans rondlopen (in het algemeen), maar door hun laat ik me niet wijs maken als ze Justin een eikel vinden of wat dan ook. 

Maar goed. Ik denk dat ik nu zo'n 4 jaar een echte Belieber ben. Best wel raar, ik was al op m'n 8ste een fan! Ik hoorde op school een keer van een schattig jongetje genaamd Justin Bieber. Ik ging wat rond zoeken op het internet en zong binnen een paar dagen al wat van z'n liedjes mee. 
Mijn liefde voor hem blijft met de dag groeien, ook al zien mensen niets goeds in Justin. Ik heb op 13 april vorig jaar Justin dan ook live mogen zien (wat ik trouwens nooit had verwacht). Ik deed alles voor de kaartjes en uiteindelijk kreeg ik ze van mijn ouders.  
Ik ga er maar niet te lang op in, maar Justin is dus al zo'n 4 jaar een obsessie van mij (oké, dat klinkt echt heel vaag). Once a Belieber, always a Beliebe


(Bron: Wildflowersandthings.nl)
BLOG || WILDFLOWERSANDTHINGS.NL
Een tijdje geleden kwam ik een blog tegen, Wildflowersandthings.nl. Een erg leuke blog met om de dag nieuwe artikelen van Maris. Reviews, inspiratie posts of een wishlist, deze blog heeft het allemaal! Ze schrijft op een leuke manier en heeft originele blogposts! Ook vind ik haar lay-out lekker rustig, maar met hier en daar wat kleurtjes om de boel wat vrolijker te maken.  Ik zou zeggen, neem een kijkje op haar blog! 

Heb jij ook een obsessie?

2 opmerkingen :

  1. hihi, wat een leuke verslavingen!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. PLL is echt geweldig! Ik volg het nu 2 jaar, en kijk het nog steeds met plezier.

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka