Fashionable || Let The Spring Begin


Al een hele tijd zijn er geen Fashionable artikelen meer online gekomen, dit komt deels doordat ik er steeds minder tijd voor krijg (!!). Maar, dat laat de pret niet bederven. Vandaag heb ik een gloednieuw Fashionable artikel met nieuwe, frisse voorjaarsoutfits! Degene die ik heb uitgekozen vind ik echt super geschikt en leuk voor een lentedagje.  


Dit jurkje is echt mijn smaak! Bloemetjes met een lekker lang wollen vest erover. Luchtig en super schattig! 


Een super leuke outfit vind ik dit, zeg! Een creme kleurig blouseje met een zwarte kraag. Een leuke short met witte details (sterretjes of stipjes?). En die sleehakken! Wauw, ik ben er dol op, en vooral deze mooie cranberry kleur ook!


Om jezelf toch nog iets beter te bedekken kun je natuurlijk ook voor een lekkere, warme wollen trui gaan. Daaronder kun je een luchtig jurkje aan doen om het net iets vrolijker te maken!


Als je mij goed kent dan weet je dat ik van skirts houd. Opnieuw vind ik deze erg leuk gecombineerd met een cranberry crop-top. 


Simpel, maar leuk! Door alleen een skinny jeans en een simpel topje te dragen, kun je de look veel interessanter maken door er een peachy blazer over aan te doen! 


En dan als laatste, misschien wel mijn favoriet, een bloemige broek met een zacht roze trui en geweldige beige hakken. De goud-rosé details op de trui maken het plaatje compleet! 
Wat is jouw favoriet?

(Bron Foto's: Lookbook)

2 opmerkingen :

  1. Wat een leuk outfits, nr. 3 is mijn favoriet! Zo mooi ♥♥♥
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geweldige outfits! Ik vind de eerste heel leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka