How to Center Your Post Title and Date Header


Door simpele HTML/CSS codes kun je je blog een stuk interessanter maken. Ook ik ben hier de laatste tijd steeds meer mee bezig. Omdat ik veel leuke en handige trucjes heb die je toe kan passen in je HTML/CSS leek het me erg leuk om er een soort herhalende tutorial van te maken. Natuurlijk doen meerdere bloggers dit, maar er kan altijd weer iets nieuws bij zitten! Ik wil de uitdaging aangaan en zo nu en dan een HTML/CSS Tutorial online zetten. Enjoy

Vandaag deel ik een heel simpele CSS code om de Titel + Datum van een artikel te centreren. Ik vind het zelf een erg leuk effect hebben, en zo ziet je lay-out er net iets specialer uit!
 
How to Center Your Post Title and Date Header 
Ga naar Sjabloon > Aanpassen > Geavanceerd > CSS toevoegen

Voeg onderstaande code in het witte vak:

.post-title {

text-align: center;

}



.date-header {

text-align: center;

}

Klik dan op 'Toepassen op blog' en voila, je bent klaar! 

>> Voor mijn vorige HTML/CSS tutorial, klik hier.
>> Als je verder nog vragen hebt over deze tutorial, laat die dan achter in de comments en ik zal je helpen!

4 opmerkingen :

  1. Heel handig! Ik heb hier ook veel vraag van gekregen, haha. Super dat je dit met anderen wilt delen!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaah! Wat fijn het werkt! De vorige keer zag ik dit ook bij iemand hoe het moest zeg maar, maar toen werkte hij niet! Dankjewel!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka