My Last Honour To My Grand-Dad ♡


Ik heb iets heel bijzonders meegemaakt. Ik heb namelijk voor een artikel in de Cosmogirl een stukje mogen schrijven over een speciale band die ik met iemand had. Eigenlijk hoefde ik daar niet zo lang over na te denken - mijn moeder zei het laats ook al, ik had een speciale band met mijn (pas overleden) opa.




Toen ik dinsdag de nieuwe Cosmogirl binnenkreeg was ik razend benieuwd! Als een gek bladerde ik door het tijdschrift, en op pagina 97 liep ik een foto van mijn opa en ik tegen het lijf. Het was echt onwerkelijk. Een stukje van jou, over je opa, in de Cosmogirl.
Ik wilde hem nog een soort laatste eer bewijzen, en ik vind dat die eigenlijk wel geslaagd is. Toen ik het las en het tegelijkertijd tot me doordrong werd ik even emotioneel. 


Ik wilde het jullie toch even laten zien omdat ik er stiekem ook wel een beetje trots op ben. Ik bedoel, je komt niet iedere maand in een tijdschrift met je opa. 
Ik denk nog veel aan hem en bij deze wil ik ook de Cosmogirl heel erg bedanken voor deze ervaring, met uitzondering aan Daniëlle! Dankjewel. ♡

12 opmerkingen :

  1. Superleuk dat je in de Cosmogirl! staat zeg, prachtig stukje ook. Mooie foto's weer :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me een superleuke ervaring, wat leuk dat je zo'n goede band had :)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw zo mooi! Ik heb de cosmogirl ook, onwijs mooi dat je erin staat met je opa. <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihhih, dankjewel ♡ Het blijft toch nog een raar gevoel dat hij weg is ..

      Verwijderen
  4. Wauw, wat een mooi stukje! Ik zag het gister in de cosmogirl en toen zag ik ook jouw foto op instagram. Vast heel fijn om nog een stukje over je opa te hebben, zo is hij nog een beetje bij je ♡

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Awh, heel erg bedankt voor je lieve comment, hier en op Instagram! ♡

      Verwijderen
  5. super leuk dat je samen met je opa in de cosmogirl staat!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heey ik wil je even laten weten dat dit artikel is uitgelicht in mijn top 5 leukste artikelen van andere bloggers! xx

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka