H & M Spring Into The Summer Wishlist ♡

If you know me, you know that I'm in love with skirts!!

Toen ik een week geleden de nieuwe catalogus van de H&M in de brievenbus vond was ik razend enthousiast over een aantal super leuke items! Ik heb mijn moeder echter nog niet over kunnen halen om een paar dingen te kopen, maakt niet uit, want ik kan er gelukkig wel van blijven dromen. Bovenstaande dingetjes vallen echt onder mijn stijl. Classy but cute!

♡  Crop top 'That's Awesome' ♡  Crop top met veren  ♡  Crop top met zebra's  ♡   Doorschijnende zwarte top met bloemen  ♡  Mint groene skirt  ♡  Bloemen skirt  ♡  Flamingo roze skirt  ♡  Witte skirt

En het leuke is dat alles onder de €15,- is! 

Heb jij al iets leuks gespot?

10 opmerkingen :

  1. Oh, allemaal schattige crop tops en lieve rokjes ♥
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk artikeltje! Vooral die 'that's awesome' crop top!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke wishlist! Ik heb toevallig vandaag een enorme bestelling gedaan bij H&M, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke dingen hebben ze hè? Echt onwijs gaaf, vooral al die crop tops. Die met de zebra's vind ik heel tof, die zag ik ook al in de catalogus. Ik had vorige week een top met J'aime les mauvais garçons gekocht, die is ook heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een onwijs leuke dingen, ik zou ze allemaal wel willen hebben! <3

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka