What I Got For Christmas ☆


Inmiddels is het alweer meer dan een week geleden dat het Kerst was en ook wij hebben het een beetje gevierd met cadeautjes onder de Kerstboom. Overal zijn deze posts al online gekomen, maar beter wat later dan nooit, haha. Ik heb 4 cadeautjes gekregen waar ik erg blij mee ben en vandaag deel ik ze met jullie! ♥

Vorig jaar met Sinterklaas kreeg ik heel fijne oortjes in mijn schoen die het beste geluid ever gaven. Gaven, ja, want ze zijn kapot en niet meer te repareren :( Ze waren volgens mij op IBood gekocht dus konden we ze ook niet meer opnieuw bestellen. Met Kerst kreeg ik gelukkig nieuwe, dit keer van Philips en ze bevallen me super goed!!

Van mijn ouders kreeg ik oorbellen en een ketting van Swarovski met een bedeltje in de vorm van een klavertje vier. Ik vind het setje zo lief en had ze ook in/om met mijn tante's bruiloft. Mama zei toen ik het pakje opende dat het geluk zal geven wanneer ik ze om/in heb. Daar houd ik ze aan. Just kidding.















Ook kreeg ik de MAC Pro Longwear concealer waar binnenkort trouwens een review van online komt! Zoals al vaak gezegd ben ik al een tijd op zoek naar de perfecte concealer. De één dekt niet zo goed maar licht wel mooi op en met de ander merk je eigenlijk geen verschil met als je niks op hebt. Ik heb best wel donkere kringen (it's a standard thing) en ze laten zich niet makkelijk camoufleren. Ik gebruik nu deze van MAC en mijn mening erover zal je snel horen!














Voor Kerstavond stelde ik voor om Home Alone 1 en 2 te kijken, want tja, die Kerstklassiekers kunnen niet ontbreken! Omdat Home Alone 1 er pas een dag later op tv kwam had mama de dvd besteld, ingepakt en onder de Kerstboom gelegd. Yay. :)

Wat heb jij voor Kerst gekregen?


2 opmerkingen :

  1. Wat een leuke cadeautjes! Voor de concealer van MAC lijkt me heel fijn, ik ben benieuwd naar je review ervan! Ik heb o.a. een Primark giftcard, een Kruidvat giftcard, een mand voor in de expeditkast, een hertkaars, kledinghangers, een Catrice Prime and Fine powder en een hoeslaken voor mijn twee matrassen gekregen, superleuk! Ik ben er ook heel blij mee. Mooie foto's heb je gemaakt!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka