Those Warm Winter Days

Het is super rustig op school, (haast) geen huiswerk, geen proefwerken, geen SO's. Morgen hebben we de Junior Speaking Contest op school. Hoe we vorig jaar konden toekijken naar de speeches van 2 en 3 TTO mogen wij nu zelf gaan speechen (aarrggh). Ik heb er echt geen zin in, maar laten we het maar even achterwegen houde, hahah! Vandaag ben ik met een vriendin outfitfoto's gaan maken omdat ik wat nieuwe items heb gehaald en die graag in een outfitpost met jullie wilde delen. So let's go!






 Lange Sweater Primark | Schoenen H&M 



Lieke en ik kwamen vandaag thuis met bijna (letterlijk) bevroren vingers. Nu heb ik de titel van dit artikel wel 'Those Warm Winter Days' genoemd, maar dat was dus totaal niet van toepassing. De eerste twee uur dat we op school zaten sneeuwde het. Ik zat hopend te wachten dat wanneer we uit waren en we foto's konden gaan maken, het nog steeds sneeuwde. Helaas. Alsnog vind ik de foto's wel leuk en ik ben in love met deze outfit. De oversized sweater is lekker warm en het kraagje geeft een leuk extra detail. Mijn plateau boots van de H&M zitten echt super fijn en ik vind ze prachtig! Ze zijn iets hoger dan de hakken uit dit artikel!

Wat is jouw favoriete winter item?

10 opmerkingen :

  1. Supermooie foto's! Ik vind je outfit echt heel leuk! Die lange sweater lijkt me heerlijk! Mijn favoriete winter item? Ik denk mijn dikke warme, geruite, zwart/witte sjaal, heerlijk vind ik die.
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk outfitje! Vooral die laatste foto is mooi, x
    www.liefslaaura.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat mooi die sweaterdress! Je hakken zijn ook heel gaaf :)
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi, ik vind het echt een leuk jurkje! (of trui, hoe je het wil noemen (; )
    Staat je erg mooi! Hier is geen sneeuwvlokje te zien haha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat een prachtige outfit! En wat staat het je zo leuk! Ik kende je blog nog niet, maar ik ben al snel een fan! Liefs, X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke combi, toffe sweater dress! Even gehyped op Lookbook ;). Mooie foto's ook! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke trui/jurk!! Dat kraagje eronder geeft het inderdaad net iets extra's. Zit het in de trui, of heb je er een blouse onder gedaan? :)

    ♥♥♥ Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje!! :) Ohja, helemaal vergeten te vermelden, het kraagje zit er bij, haha! Liefs

      Verwijderen

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka