Shoplog Enschede

Op Instagram postte ik een paar dagen geleden bovenstaande foto. Ik ben laatst namelijk met Lotte naar Enschede geweest en toen hebben we eventjes geshopt en daarna waren we de bios in gehupt! Het was erg gezellig en vandaag wilde ik jullie mijn geshopte spulletjes laten zien. Het is niet veel en eigenlijk ben ik er wel een beetje trots op dat ik niet weer een hele buit mee naar huis genomen heb, haha!

Over The Knee Tights - Dit soort panty's/kousen zie ik super vaak voorbij komen op Tumblr en keer op keer word ik er nog gekker op, vooral de grijze met kant erbij, OMG ♥ En ja hoor, die hadden ze bij de Primark. Ik twijfelde eerst een beetje in het begin, maar ik heb ze toch meegenomen omdat ze te mooi (en te goedkoop) waren om te laten liggen. Ze waren €3,-

Max Factor CC Cream in 40 Fair - Ik was al een tijdje opzoek naar een licht dekkend goedje die de roodheden in mijn gezicht (vooraal de plekken rond mijn neus op mijn wangen) kan corrigeren. Ik had voor de tijd nog even op internet naar reviews gezocht over BB- en CC creams en omdat Mascha (van Beautygloss) zo over deze CC cream te spreken was leek het me geen slecht plan om deze te halen aangezien ik nog twee cadeaubonnen van het Kruidvat had. Dat is dan ook mooi meegenomen! Hij kostte €13,99.

'Morning Sunshine' Mok - Ook deze heb ik bij de Primark gevonden, bij de Home Wear afdeling. Ze hebben daar trouwens zulke schattige spulletjes! Ik heb daar de vorige keer ook al zo'n leuk wit harten kussen met een rozen patroon erop meegenomen. De mok kostte €2,-

Aussie Miracle Beach Waves Hairspray - Tot slot kocht ik ook deze spray van Aussie waarme je beachy haar kan creeëren. Ik vind 'm best wel fijn en binnenkort komt er een battle online met een zelfde soort product maar dan van een ander merk! Stay tuned! Hij kostte €6,99.


Waar heb jij voor het laatst geshopt?

7 opmerkingen :

  1. Leuke dingetjes, vooral die mok vind ik heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke aankoopjes! Super leuke sokken, hopelijk zie ik ze een keer terug in een outfit, ik ben heel benieuwd hoe je dat combineert! Ik ben benieuwd naar de beach hair spray, heb ook wel eens zo iets gehad maar dat werkte voor geen meter haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke spulletjes. Wanneer ik weer bij de Primark ben ga ik ook op zoek naar die mok, wat een leukerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De CC Cream van Max Factor is ook hier een favoriet. Hij is ideaal voor mijn lichte huid!

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka