Mac Pro Longwear Concealer

In de vorige post vertelde ik dat ik de MAC Pro Longwear concealer had gekregen voor Kerst. Als je net zoals mij aardig donkere kringen hebt dan is het een must om een goed dekkende concealer in je bezit te hebben die niet al te prijzig is. Maar waar vind je die? Ben ik na al dat lange zoeken eindelijk een goede tegengekomen? Vandaag deel ik mijn mening met jullie over dit product! 


De verpakking van MAC is zoals gewoonlijk mat zwart met witte letters, wat erg chique oogt. Bovenop het lid staat het kleurnummer vermeldt, in mijn geval is dat NC15; de lichtste kleur. Op de verpakking staat trouwens ook de hoeveelheid product. Deze concealer bevat 9 ml waar je €18,- voor betaalt. 




Zo ziet de concealer eruit. Een glazen flacon met een pompje. Op veel blogs had ik gelezen dat het pompje het nogal moeilijk te doseren maakt, maar ik heb daar eigenlijk niet zo last van. Wel moet je voorzichtig zijn en dus niet heel hard drukken. Ik vind de producten van MAC zo mooi vormggegeven, ik kan er wel uren naar staren, hihi. 

Dit is wat MAC over het product zegt: "Een luchtige vloeibare concealer die een medium tot volledige dekking biedt met een comfortabele, natuurlijk matte finish. Kleurvaste formule die tot 15 uur lang houdt. Helpt het aanzien van donkere kringen onder de ogen en verkleuringen te verdoezelen en te corrigeren. In een doorzichtig glazen flesje met een mat zwart pompje."


Het corrigeren van de kringen doet hij inderdaad, maar superveel verschil merk ik niet. Nou ben ik misschien wat kieskeurig omdat het bij mij meteen raak moet zijn, maar ik kan je wel zeggen dat hij iets heel erg moois doet met mijn gezicht. Hij licht mooi op en laat me er frisser uitzien. Hij blijft zoals de naam al zegt lekker lang zitten en ook hoef je je geen zorgen te maken dat hij in de lijntjes gaat zitten, want dat doet 'ie niet! 













De concealer is niet te dun en ook niet te dik. Een beetje tussenin wat hem heel fijn maakt om uit te blenden. Ik gebruik 'm het liefst in combinatie met een beautyblender voor het meest dekkende resultaat (al deed ik dat trouwens niet op de foto's hieronder, oeps). Hij is makkelijk uit te blenden en heeft ook een aangename geur (did I just day that? :P)

Ik heb het verschil niet erg goed vast kunnen leggen op camera, helaas. Maar ik garandeer je dat het een superfijne concealer is! Hij doet echt wat met mijn gezicht, op een goede manier. Ik ben in ieder geval super enthiousiast! 

MAC is onder andere the koop bij een aantal Douglas filialen en natuurlijk in de webshop. Ook kun je MAC producten bestellen op de site van MAC!

Wat is jouw favoriete concealer?






4 opmerkingen :

  1. Mooie foto's! Tot nu toe is voor mij de concealer van Catrice er geliefd. Van MAC wil ik ze ook graag nog een keer uitproberen ik heb tot nu toe alleen nog maar lipsticks van MAC.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie duidelijk verschil! Wat een fijne concealer lijkt me dit. Ik gebruik momenteel een van Catrice, de bekende Camouflage cream. Die werkt bij mij erg goed maar ook ik ben nog steeds op zoek naar een goede! Ik houd deze in mijn achterhoofd, want MAC is gewoon een heel fijn merk! Mooie foto's heb je gemaakt, zeg!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ziet er heel mooi uit, wat een prachtige layout heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie foto's! Zelf heb ik deze concealer ook en ben er ook erg enthousiast over!

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka