Mac Faux Satin Lipstick ♥

Een lipstick die laatst nog op mijn wishlist voor 2015 stond heb ik nog geen drie weken daarna gewonnen, op de blog van Luna. Een droom (om het maar zo te noemen) was uitgekomen toen ik 'm binnenkreeg. Mijn aller eerste MAC lipstick, in de kleur Faux. Ik wilde er al zo lang één, het liefst een nude die ik af en toe ook naar school zou kunnen dragen! Vandaag deel ik de review over dit mooie product met jullie!















De Mac verpakking ziet er zoals altijd hetzelfde uit; mat, zwart en witte letters (sorry dat de foto een beetje wazig is, komt door het licht).














Ik heb de kleur Faux gekozen, en alhoewel ik niet precies wist hoe de kleur in real life zou zijn - vooral omdat er geen goede reviews online te vinden waren - had ik toch een gokje gewaagt, die uiteindelijk erg goed uitgepakt heeft! 









'De kleur en textuur van deze Lipstick hebben M∙A∙C beroemd gemaakt' - M.A.C. Cosmetics






De kleur is prachtig: een mooie (oud) roze nude met een satijnen glans. Bijna een zogenoemde my lips but better kleur. Hij blijft lekker lang zitten, en kan wat drinken of een maaltijd wel doorstaan, al zou ik 'm daarna wel even bijwerken!





Hier zie je de swatch nog even op mijn hand. De textuur is erg zacht, en hij heeft een lekkere zoete geur. In het begin was 'ie een beetje lastig om aan te brengen, het ging een beetje struw. Ik heb daar nu trouwens geen last meer van. 

Luna, als je dit leest, echt super bedankt voor de lipstick! Ik ben er echt super blij mee! 

Heb jij ook een MAC lipstick?



7 opmerkingen :

  1. Wauw, wat een mooie kleur! Op deze lippenstift ben ik echt jaloers! En hele mooie foto's heb je gemaakt! Liefs, X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie foto's heb je toegevoegd. Voor mij een onbekende lipstick van MAC maar wat een mooi nude kleurtje! Ik heb zelf Chatterbox, Speak Louder en Viva Glam I, 3 ontzettende mooie lipsticks van MAC!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige lipstick is dit! Nu weet ik zeker dat ik hem graag wil hebben, echt inderdaad een "My lips but better" lipstick. ❤ Supermooie foto's heb je gemaakt!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij staat je echt super mooi Sam! Ik ben blij dat je 'm zo leuk vindt! Sinds een tijdje staat ie ook op mijn wishlist, ik ben niet zo van de nude kleurtjes, maar deze heeft echt wat bijzonders! Liefs ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw een prachtige lipstick van Mac. Ik vind je foto's echt heel erg mooi. Ik heb nog niks van MAC maar ik zou er graag een lipstick van willen, deze vind ik echt mooi die ga ik onthouden. Die lipstick staat je echt prachtig, je bent echt een mooie meid Sam! Ik heb net even je recente artikelen zitten lezen, ik vind je blog echt heel erg leuk. Super leuk trouwens dat je meedoet aan mijn winactie. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka