Walking On The Streets Of Gold ♥

Het is inmiddels alweer een paar weken (of maanden, ik weet het niet meer) geleden dat ik deze foto's in en van Amsterdam maakte. Wat is het toch een prachtstad he?  Ik heb nu nog een aantal dagen vakantie en dan moet ik helaas weer naar school. Ik heb er zo geen zin in. Ik zit liever nog een week langer thuis, haha. Ik kan niet geloven dat het morgen alweer 2015 is, jeetje zeg. Daarom leek het me een leuk idee om in deze post de foto's van Amsterdam te combineren met al mijn hoogtepunten uit 2014. Een mooie afsluiter, vind ik. 

Dit jaar ging ik naar de Beautygloss Party met 3 vriendinnen, heb ik voor het eerst bij de Primark geshopt, ben ik na een aantal jaar weer op vakantie geweest, heb ik Engeland bezocht met school en heb ik een te gekke bruiloft van mijn tante gehad. Natuurlijk zijn er veel meer leuke dingen gebeurd dit jaar, maar ik houd het maar even bij dit. :)


Aankomend jaar ga ik onder andere naar Valencia met school en naar de concerten van Katy Perry en Ariana Grande! Yay, zo veel zin in. :)

Zoals je misschien ook gemerkt heb heb ik een nieuwe lay-out, ik ben er best wel blij mee alhoewel het wel een beetje wennen is. Ik ga weer om de dag bloggen (zo lang het uitkomt) en zou graag van jullie willen weten wat je van mijn blog vind. Daarom heb ik een nieuwe enquête gemaakt. Ik zou het erg fijn en leuk vinden als je 'm invult! Klik hier om naar de enquête te gaan. 

Prettige jaarwisseling alvast!
Wat zijn jouw hoogtepunten van 2014?


3 opmerkingen :

  1. Wat een mooie lay-out! Hele fijne jaarwisseling! :) Enne is dat walking on the Streets of gold uit dat liedje van Max Schneider? ;)
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooie foto's heb je gemaakt! Wat heb je mooie hoogtepunten meegemaakt in 2014! Amsterdam is inderdaad een heerlijke stad. Ik wil er ook snel weer terug! Hopelijk over een halfjaar, zodat ik bij de Forever21, Monki etc. nieuwe kleren kan kopen in een fijn zittende maat, hihi. Ik heb je enquête ingevuld! Ook voor jou gelukkig nieuwjaar! ❤
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's, Amsterdam is ook zo'n mooie stad!~
    www.liefslaura.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka