#Getting Ready For Christmas With Sam - Holiday Outfit + Make Up


Nu Sinterklaas het land weer uit is mogen we weer plek maken voor de komst van de Kerstman, yay! Ik heb nog nooit zo veel uitgekeken naar Kerst als dit jaar, en op de één of andere manier weet ik ook niet waarom, haha. Dit is trouwens het eerste artikel van mijn 'Kerst Serie' #Getting Ready For Christmas With Sam. Dit is dus het dingetje waar ik het al een aantal keer over had. De aankomende weken (tot en met Kerst) kun je allerlei artikelen verwachten die in de trand van Kerstmis staan. Ik ben er erg druk mee geweest, daarom dat er vorige week niet veel online is gekomen. Eigenlijk de laatste paar maanden niet... *geeft de schuld aan school*. Let's get started!

Het doel van dit artikel is eigenlijk om jullie (en mezelf) wat inspiratie te geven voor wat je bijvoorbeeld aan kan doen en welke make up je kan dragen als je een Kerstdiner, feestje of whatever hebt! Neem snel een kijkje!


TOP NEWYORKER | ROKJE PRIMARK | CLUTCH PRIMARK | HAKKEN VAN HAREN | PANTY ?

Dit zijn trouwens de hakken die ik laatst met mama gehaald heb voor de bruiloft van mijn tante (daar komt waarschijnlijk ook een outfit, make-up en haar artikel van!) en ik ben er super blij mee! Omdat het in de winter (vooral met Kerst) super koud is leek het mij niet zo'n goed idee om met open hakken te gaan lopen. Toen we net voordat de winkels dichtgingen nog even snel de Van Haren binnenglipten kwam ik deze gelijk tegen. Wat een beauty's! Oké, ze zijn absurt hoog, maar ik kan er op lopen, gelukkig maar, haha. Laten we verder gaan naar de make-up! 

Bij Kerst vind ik een mooie rode klassieke lipstick super mooi, maar sinds ik Burgundy Mission heb ben ik een beetje van gedachten veranderd. Ik heb het voor deze look best simpel en rustig gehouden op mijn ogen waardoor het wel wat knallender mocht zijn op mijn lippen! Ik heb trouwens eindelijk een nieuwe foundation (na al dat zoeken) en volgens mij is dit de goede kleur!! Yay, finally. 

Gebruikte producten:
Essence All About Matt Primer
L'Oreal True Match Foundation in Rose Ivory
Maybeline Ereaser Concealer (label is er af ;P)
NYX Blush in Taupe
Rimmel Natural Bronzer in 021 Sun Light
Kiko Glow Touch Lips & Cheeks in 105 Analogic Nude
Mac Mineralize Skinfinish in Soft and Gentle
L'Oreal True Match Powder in Golden Sand
NYX Jumbo Eye Pencil in Milk
MUA Undress Me Too Palette: Devotion en Fiery
Catrice Liquid Liner in 010 Dating Joe Black
Primark Wimperkruller
Catrice Glamour Doll Volume Mascara
Catrice Made To Stay Inside Eye Highlighter Pen in 010 In The Mood For Nude
Essence Lash & Brow Gel Mascara
Flormar Revolution Perfect Lipstick in Burgundy Mission

Weet jij al wat je aantrekt bij Kerst?

5 opmerkingen :

  1. Wauw! Mooie look sam. Hier krijg ik zeker inspiratie van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een prachtige look en je heels zijn awesome! Helaas ben ik zelf niet zo van de rokjes maar dit vind ik wel een leuke outfit! Ik denk dat ik zelf een mooie lange vest aantrek met een blouseje en een fijne jeans, gecombineerd met mijn fake Timberlands schoenen. Ik hoop volgend jaar in een rokje/jurkje te kunnen gaan tijdens een kerstdiner! :D
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke outfit heb ja aan Sam! Staat echt heel leuk. Je hakken zijn trouwens ook heel gaaf :) Ik heb voor kerst een jurkje met pailletten gekocht en ik vind hem zo gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hakken zijn echt ideaal voor de feestdagen! Daarnaast draag je echt een prachtige rode lipstick. Ik ga binnenkort ook eens wat dingen bedenken. x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een hele mooie look! Ik vind je hakken zo tof, wauw. <3

    Liefs, Evelien

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka