Christmas is Coming, Failed & New Years Resolutions

Wauw, wauw, wauw. Ik kan mijn beloftes goed houden zeg. Ik had een heel leuk plan bedacht om artikelen tot aan kerst online te zetten in 'kerstsfeer'. Ik had zelfs allemaal leuke DIY's gemaakt, maar helaas. Ik ben er niet aan toegekomen met als grootste probleem dat het wanneer ik uit school kwam al te donker was om foto's te maken. Ik heb nu eindelijk weer wat nieuwe artikelen op de planning staan want ik mis het bloggen zo erg! Ik ga trouwens een zogenaamde 'new years resolution' maken, dat ik om de dag weer een artikel online zet. Over het nieuwe jaar gesproken, wat ging dit jaar snel. Vanavond is het alweer kerstavond en voor ik het weet steek ik alweer vuurwerk af het nieuwe jaar in! Vandaag wilde ik jullie eventjes laten weten dat ik er nog steeds ben, haha!

Prettige kerstdagen allemaal!




2 opmerkingen :

  1. Jammer dat je geplande posts niet zijn gelukt door het sneller donker worden! Balen is dat hé, dat het alweer zo vroeg donker wordt! Jullie hebben trouwens echt een supermooie kerstboom! Ik ben benieuwd naar de komende posts! Jij ook hele fijne feestdagen!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke artikel!
    Ik heb namelijk ook een blog en ben op zoak naar een blogger vriendin(en)
    Om samen post te maken.
    Bv. een samenwerking aan een diy of een giveaway...
    Misschien ben je geintreseert.
    Bye ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka