Update || Voorjaarsvakantie ♡

Bloom

Ondertussen heeft de helft van het land al voorjaarsvakantie gehad terwijl wij die pas nu krijgen. Vandaag mag ik het dan eindelijk zeggen, ik heb vakantie! Volgens mij was iedereen er echt aan toe, ik zag het namelijk al bij veel mensen uit mijn klas. Hoe dan ook ben ik nu super blij ook al heb ik nog niet zo veel gepland staan.

Girl | via Tumblr

Ik ga met wat vriendinnen afspreken en verder weet ik het eigenlijk nog niet helemaal. Het is een verrassing! Wel ga ik proberen flink vooruit te werken met mijn blog, dan bedoel ik vooral veel productfoto's maken! Ik wil meer schrijven met foto's van mijzelf, niet die ik van WeHeartit heb geplukt. Dan kan ik mijn artikelen meer op mezelf afstemmen, dat lijkt me wat fijner! 
Verder ga ik heel erg veel slapen. Ik ben de laatste tijd erg moe, waar het van komt weet ik niet, maar ik ga er wat aan doen met in ieder geval wat slaap in te halen. Ook ben ik van plan wat meer te gaan lezen in de vakantie. Op dit moment lees ik een erg leuk boek en die wil ik dan ook graag voordat de nieuwe schooldag weer begint uit hebben. 

Heb jij al vakantie gehad? 


3 opmerkingen :

  1. Ahh, heerlijk dat jij nu vakantie hebt, die van mij is vandaag officieel voorbij, jammer genoeg en eerlijk gezegd heb ik bijna geen huiswerk gemaakt, oeps, haha! Dat ga ik dit weekend heel hard doen zodat maandag alles af is wat ik moet inleveren. Ik zit namelijk in de proef proeve van bekwaamheid, dus gaan we veel oefenen met examens en dat vind ik wel belangrijk, hihi. Je blog geeft echt zo'n leuke lentesfeer met je achtergrond! Erg leuk! Fijne vakantie en geniet er lekker van!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mijn vakantie is ook net voorbij, dat vind ik echt super jammer! ik zou nu eigenlijk super veel huiswerk moeten maken voor morgen haha :( je hebt btw echt een super leuke blog! xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ohh, 2 weken zou veel beter zijn! Hihih, heel erg bedankt, leuk om te horen! :) x

      Verwijderen

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka