My Updated Room


Al een paar keer heb ik er wat over gezegd, ik ben bezig om mijn kamer op te knappen. Afgelopen weekend ben ik er dan ook ein-de-lijk aan toe gekomen, en samen met mijn vader heb ik al een heel groot begin gemaakt. 

Er is naast dat ik nu een kledingrek in mijn kamer heb staan nog iets anders opmerkelijks veranderd. Ik heb namelijk een nieuw bed! Op Instagram heb je al wat sneak-peaks van mijn nieuwe kamer kunnen zien, zo ook mijn nieuwe bed. Hij komt van Marktplaats en is éénpersoons (voorheen had ik een tweepersoonsbed) en was maar €40. Bovendien krijg ik geld waarmee ik het moet doen, waar ik bijvoorbeeld wat decoratie van kan halen. Toch proberen we zoveel mogelijk dingen te gebruiken die we nog thuis hebben. Je kunt ze pimpen en het kost eigenlijk niets!















(Bron foto's: Sallusion)
 
Ik ben echt heel erg blij met hoe het er nu uitziet ook al is het nog niet helemaal klaar. Op de muren komt nog een plank, een paar schilderijtjes met zwart-wit foto's en een mooie quote. Na een heftig weekend (oké, hahah ik mag niet overdrijven), is dit het resultaat Paps heel erg bedankt! 

Hoe ziet jouw kamer eruit? 

7 opmerkingen :

  1. WAUUWWW, ZOOO MOOI!!! Met alle versiering is het gewoon perfect <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk je kamer! Je hebt echt mooie foto's gemaakt! Misschien een tip voor je bed: een mooie witte bedrok kopen zodat je de rand van het bed niet ziet, maar zoals het er nu uit ziet, is het helemaal niet storend :) Je kledingrek is echt tof! Leuk ook zo met die roze accenten!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje ♡ Ik zat ook aan zo'n bedrok te denken, was alleen eventjes de naam vergeten :$ haha. Verder was dat roze dekbed ervoor om voor een paar dagen te gebruiken, want deze week ga ik waarschijnlijk over op een wit dekbed :)
      De muren zijn nog wel een beetje wit, maar zodra alles er is, ga ik het ook ophangen. Liefs ♡

      Verwijderen
  3. Wat een mooie kamer heb je, ziet er goed uit! x

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka