watch em sunglasses

Ik ben helemaal in de lente stemming. Het zonnetje schijnt weer, het is wat warmer en als je het felle zonlicht niet in je ogen wil hebben komt een zonnebril goed van pas! Ik heb daarom deze leuke bril gehaald bij de Kruidvat met flinke korting, maar volgens mij had de cassière het verkeerd aangeslagen. ♥

Ik heb wat foto's gemaakt en vind ze echt cute geworden! Heb ze trouwens met de 50 mm lens gemaakt. 

Hij heeft paarsgekleurd glas wat naar onderen doorzichtig afloopt. Het montuur is gewoon simpel zwart en de glazen zijn lekker groot en rond gevormd. 


Ik vind 'm lekker classy staan, en ik denk dat dit model qua grootte beter bij mijn hoofdvorm past dan mijn andere zonnebril die een stuk kleiner is! Ik vind 'm erg leuk! :)


Hij kostte € 8,95 en is te koop bij de Kruidvat.

Wat voor een zonnebril heb jij?

9 opmerkingen :

  1. Super mooie bril! Hij staat je prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! Het is een hele leuke zonnebril en je hebt er ook nog eens echt mooie foto's bij gemaakt!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi! Ik heb je genomineerd voor de Liebster Award. Ik zou het leuk vinden als je de vragen beantwoord die ik bedacht heb! http://treandy.nl/liebster-award/
    Liefs, Danique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, hele mooie foto's. Leuke zonnebril!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een hip montuur! super leuk, staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka