3x outfit inspiration

Nu de lente er weer aan zit te komen kun je me steeds vaker vinden op sites waarop ik zoekende ben naar de laatste trends voor aankomend seizoen. Niet alleen naar trends natuurlijk, maar ook om zelf inspiratie op te doen voor mijn eigen kledingkast. Daarom deel ik een aantal collages met kledingstukken die je bij Esprit kan kopen, om jullie zo (hopelijk) wat mee te geven qua inspiratie!



De Bohemian stijl zwerft al een hele tijd rond, en ik geef toe, wat is het leuk en schattig, haha! Voor een fotoshoot waar ik hier over vertelde, vroeg mijn tante om in Bohemian stijl te komen. Ik zocht wat plaatjes op internet omdat ik er nog nooit van had gehoord. Ik heb denk ik niet echt van dit soort items aan mijn rekken hangen, maar als ik zoiets tegenkom binnenkort, ga ik zeker overwegen om het item mee te nemen!

In deze collage heb ik een leuke crème kleurige trui met print geplaatst. Ik vind ‘m erg leuk, en is vrijwel met alles te combineren. Daarbij heb ik een skirt gezocht met een leuk printje (you know I love skirts), en leuke bruine laarsjes om die Bohemian stijl wakker te schudden. De kers op de slagroomtaart – om het maar even zo te noemen – is een paar zonnebrillen. Ze hebben een hoekig model, maar dat vind ik juist wel erg leuk!



Als tweede heb ik een outfit voor de gelegenheid ‘werk’ gezocht, dat leek me wel erg handig aangezien mijn blog ook volgers heeft die werken. Ik zou dit zelf graag dragen (behalve de pumps dan), omdat het een vlotte maar classyoutfit is!

Ik heb een simpele witte blouse uitgezocht met een ‘typische’ werk broek (hoe ik het altijd noem) met knoopjes aan beide zijkanten wat ik het een erg leuk en speels effect vind geven. Het vest (of jas) vind ik echt zo gaaf! Een kledingstuk wat ik definitely in mijn kast wil hebben, echt wauw! Ik vind dat ‘ie deze outfit een heel leuke draai geeft, ondanks dat het een outfit voor werk is. Natuurlijk heb ik niet superveel ervaring met werkoutfits, want dat doe ik natuurlijk nog niet (tenzij je school meetelt :P). Tot slot heb ik er nog leren pumps en een roségouden horloge bijgedaan om de look compleet te maken. Ik vind ‘m erg geslaagd!



Voor de allerlaatste outfit heb ik iets simpels, cleans en alledaags gedaan, aangezien dat gewoon een handige combinatie is, haha! Je kan deze outfit (naar mijn mening) elke dag dragen, en ook denk ik dat het allemaal lekker comfyzit (dat is natuurlijk erg belangrijk J).

Ik heb een leuke blauw-met-witte streepjes trui gecombineerd met simpele blauwe jeans en witte sneakers. Het blauw-witte thema vind ik erg leuk en is ook (opnieuw) makkelijk met elkaar te combineren. Het staat lekker fris en ziet er tegelijkertijd erg cute uit. 

Wat vind jij van de outfits?

 

14 opmerkingen :

  1. Wat een mooie collages! Superleuke outfits :)
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel tof die verschillende soorten stijlen! Leuk gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gedaan, de laatste outfit is mijn favoriet! Comfy maar leuk! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke outfits! En erg mooie collages.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh je hebt echt superleuke combinaties gemaakt! Ik denk dat de eerste mijn favoriet is! Ik vind dat rokje echt te mooi! Veel liefs, Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die eerste outfit vind ik zo leuk!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie combinaties! De eerste en derde is mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke collages! ♥
    Die jas van de 2e collage is zoo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind dit echt een heel erg leuke stijl kleding en leuk gecombineerd!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke outfits! Je layout is ook jaloersmakend haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk gedaan dit! Alle 3 erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka