sport 'till you drop


Weet je nog toen ik je vertelde dat ik mijn gymtas met schoenen, shirt en broek erin verloren was? Nou, ik heb 'm niet terug, maar ik heb wel weer nieuwe schoenen gehaald (en intussen ook een sportbroek). Het zijn Nikes en ik vind ze zo awesome! Ik wilde ze vandaag even met jullie delen, zowel ook mijn nieuwe sportplannen! 


Ze zijn zo leuk!!! Simpel zwart, met twee tinten roze (of is het paars?). Ze zitten super super lekker en lopen ook erg fijn. Je kan ze gebruiken voor hardlopen, gym op school en fitness (en meer ofcourse), maar als ik weer intensiever ga hardlopen moet ik overgaan op andere schoenen. Deze bieden dan te weinig steun. Maar voor nu zijn ze dus prima. 

Al maanden heb ik niet meer hard gelopen, maar ik mis het. Ik heb de laatste tijd steeds de neiging om een rondje te doen. Dat kon jammer genoeg niet, omdat ik immers geen sportkleding meer had. Het enigste wat nu nog ontbreekt is een sportbroek, maar ik kan er maar geen goede vinden. Weet jij misschien nog een winkel waar ze dat verkopen? Note: ik heb er ondertussen ééntje gevonden! :)

Het is sowieso alweer een hele tijd geleden sinds ik een stap in de sportschool heb gezet, daar baal ik echt van. Maar als het goed is ga ik aankomende (of zelfs nog deze) week weer lekker sporten!  Ik wil vaker over sport schrijven, want ik merk dat jullie en ikzelf dat vaak wel leuk vinden! :)













Wanneer ik mijn sportoutfit weer bij elkaar heb, heb ik besloten om 4 keer per week te sporten (als het lukt, tenminste). Twee keer naar de sportschool en twee keer hardlopen met mama. Daarnaast heb ik ook nog twee keer gym op school. Het lijkt me echt veel fijner om een healthy leven te hebben in de zin van gezond zijn en sporten. Ik word altijd helemaal happy wanneer ik terug kom. Iets beter dan achter m'n laptop te zitten en te bloggen. Nee grapje. Ik doe niets liever dan bloggen, maar mijn tijd vrijmaken voor sporten lijkt me een goed idee! 

Zit jij op een sport?

5 opmerkingen :

  1. Wat een mooie schoenen zeg! Ik loop ook hard.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een beauty's!<3 Ik zou ook heel graag beginnen met hardlopen haha :)
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, ontzettend mooie schoenen! Ik zelf hou niet echt van sporten, maar eet wel gezond, dus de balans is er (hoop ik tenminste)! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Succes! Hardlopen is in elk geval heel fijn, vooral het gevoel als je klaar bent is geweldig. Je Nikes zijn leuk! xx

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka