Lady Speed Stick Invisible Review

De Lady Speed Sticks die je voornamelijk in Amerika kan kopen was ik al een hele tijd benieuwd naar. De draaiende knop die het product omhoog duwt kennen we natuurlijk al wat langer, maar toch zou deze variant beter moeten zijn dan die van haar concurrenten, Dove bijvoorbeeld. Negen van de tien keer ben ik vaak sceptisch over dit soort producten waarvan beweerd wordt dat ze de beste of zelfs beter zijn. Vaak pakt het toch niet zo gaaf uit en ben ik vaak teleurgesteld omdat ik er simpelweg gewoon te veel van verwachtte. Vandaag review ik deze deodorant graag met jullie, en ik kan je zeggen, al die beweringen zijn volgens mij juist. :)



Invisible
De verpakking ziet er leuk uit, onderaan vind je een draaiknop waar ik het al eerder eventjes over had. Ik heb de Invisible versie, die Non-Stop bescherming biedt en geen witte strepen in je kleding achterlaat. 
Op school krijg is het soms best wel warm, dus dan is het wel fijn als je weet dat je deodorant goede bescherming geeft en je niet continu een bus uit je tas moet pakken om eventjes bij te spuiten. Ik heb eigenlijk helemaal niet zo veel ervaring met dit soort deosticks. Persoonlijk ben ik niet zo fan van die roldeo's omdat die niet snel opdrogen en tegerlijkertijd heel nat aanvoelen, gedurende de dag. Daarom was ik ook blij verbaasd over de werking van dit product!



Ik vind de foto's echt cute geworden, vooral door de kleurcombinatie; paars, roze, grijs en wit. Ik ben helemaal in love met de 50 mm lens, wat een pareltje zeg. Sorry daarom dat dit artikel een beetje vol staat met foto's, oeps. 



De ingrediënten heb ik niet super goed vast kunnen leggen, helaas. Maar één van de meest actieve ingrediënten is Aluminum zirconium tetrachlorohydrex gly, dit is een anti-transpirant die in veel deodoranten gebruikt wordt. Verder ziet het er volgens mij prima uit.


Wanneer je de dop van het product afhaalt zie je een soort plastic bescherm dopje. Ook ruik je meteen een heerlijke frisse geur, die ik persoonlijk erg lekker vind. 



De stick zelf is romig en zacht. Hij droogt aardig snel op, zo loop je dus niet lang met natte oksels rond wat ik erg vervelend vind. Ik gebruik 'm nu al een aantal dagen, en door de dag heen heb ik niet het gevoel dat ik 'heftig' zweet ofzoiets, haha. awkward. Ik ruik de geur van de deo vrijwel de hele dag, wat een goed teken is als je geurtjes van jezelf produceert. wauw

In ieder geval, ik denk dat deze deo de fijnste is die ik ooit heb geprobeerd. Nee, serieus. Hij geeft een fris gevoel en ruikt tegelijkertijd ook nog een lekker fris en lente-achtig. Ik vind 'm fijn in gebruik en hij is lekker zacht. 



Ik ben erg te spreken over dit product, zeker de moeite waard om 'm te proberen. Deze Lady Speed Stick (en nog veel andere varianten) is/zijn te koop bij Exclusive Scents, waar ze al vanaf € 4,99 verkrijgbaar zijn! Ze verkopen trouwens ook Yankee Candle's *hint hint*. 

Wat is jouw ervaring met dit soort deodorant?



3 opmerkingen :

  1. Ik heb ze zelf niet nodig, omdat ik maar weinig transpireer. Ze lijken me wel erg fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook een enorme fan van de Lady Speed Sticks! x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb niet heel veel last van zweten gedurende de dag maar het lijkt me een fijn product!

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka