Visitekaartjes van webprint


Ik was toe aan nieuwe visitekaartjes omdat onder andere mijn lay-out weer veranderd is en ik gewoon zin had aan iets nieuws! Daarom ontwierp ik nieuwe kaartjes bij Webprint en een paar dagen later werd mijn pakketje al bezorgd. Ik ben heel blij met ze en wil ze je graag eventjes laten zien! :)


Zo zien ze er uit! Het zijn 99 stuks verpakt in een stevig van kunststof etui. Deze gaat dus lekker lang mee en zorgt er voor dat je kaartjes onbeschadigd blijven!  

Ik ben gegaan voor meer dan simpel, basic maar met kleur. Het ontwerpen ging heel erg makkelijk, maar je kon er ook voor kiezen om een kaartje te bestellen met een kant en klaar ontwerp. Beide erg leuk, maar een eigen ontworpen kaartje vind ik persoonlijk iets specialer! 


De voorkant ziet er zo uit. Mijn (belangrijkste) social media linkjes staan er op met daaronder in grote zwarte letters 'Sallusion' waar de letters s en n er half afvallen. Rechts boven in heb ik voor de opvulling en als klein detail een klein grijs hartje geplaatst. 













Dit is de achterkant. Ik heb een kleine collage gemaakt met 5 foto's die ooit eens op mijn blog verschenen zijn en de onderwerpen waarover ik blog weergeven. Daaronder heb ik een zinnetje gezet die zegt: 'A photography blog about beauty, fashion, lifestyle & more!', met alweer - dit keer er rechts onder - een grijs hartje. 













Ik ben erg te spreken over de visitekaartjes van Webprint! Het bestelproces verliep prima en ook is de kwaliteit, zeker voor de prijs, fantastisch! Je betaalt € 15,95 voor 99 dubbelzijdige visitekaartjes. 

*Dit artikel is in samenwerking met Webprint, maar bevat mijn eigen mening.

Heb jij ook je eigen visitekaartjes?

9 opmerkingen :

  1. Ik zag ze ook al op je Facebookpagina! Ik vind ze werkelijk fantastisch, echt waar. Heel leuk en origineel vormgegeven. Ik ben ook echt onwijs te spreken over de visitekaartjes bij Webprint.nl. Die heb ik daar ook laten maken! Ik vind ze werkelijk 10x beter dan toen ik ze bij Vistaprint had besteld. De kwaliteit bij Vistaprint vond ik erg tegenvallen maar ik bestel ze dan ook liever bij Webprint. Ik vind het echt een geweldige website! Afgelopen vrijdag heb ik er weer een canvasdoek besteld voor mijn schoonzus en broer. Ik ben zo benieuwd naar het resultaat! Haha, je kunt wel lezen dat ik zeer enthousiast ben over Webprint en je visitekaartjes zijn - ik zeg het nogmaals - heel erg leuk!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankje! 😊 Visitekaartjes kunnen best vaak van pas komen, bijvoorbeeld als je bij een event bent, op school of andere sociale plekken. Het ligt er maar aan wat jij zelf wil, denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat handig zeg ik heb er nog 200 liggen eerst die opmaken haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat zijn ze gaaf! Echt heel mooi ontworpen<3
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi! En super handig, ga ik binnenkort ook maar eens bestellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, ze zien er erg leuk uit! Mooi gemaakt!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka