Twelve Reasons Why I Want To Live In ... Tag


Opeens kreeg ik een geweldig idee voor dit artikel! Een keer weer iets persoonlijks, een keer dat ik mijn dromen vastleg, hier op mijn blog. Het is je misschien al wel eens opgevallen dat ik helemaal weg ben van Amerika. Ik ben er nog nooit geweest en misschien overschat ik het allemaal wel, maar I can dream. right? Vandaag heb ik een Tag bedacht (zo iets bestaat toch nog niet?), de Twelve Reasons Why I Want To Live In... Tag. Twaalf is mijn lievelingsgetal, en daarom leek het me wel toepasselijk om die erin te verwerken, aangezien dat nooit kwaad kan en enigszins toch wat geluk brengt. Ik heb de puntjes met opzet geplaatst omdat het je eigen droom is die niet in te vullen valt door een ander. Zo, with that being said, laten we snel beginnen!

Het doel van deze Tag is dat je twaalf redenen voor jezelf lijst waarom je in dat land zou willen wonen. Ik kan er genoeg bedenken, haha! 

"I am living the American Dream"


1 Je kan elke dag als ontbijt naar de Starbucks hoppen en je favoriete drankje bestellen, want tja, er zit er toch één op elke hoek van de straat. 2 Alle feestdagen lijken mij er veel uitgebreider. 3 Je hebt er veel meer hobby winkels wat uiteraard heel erg handig is als je een door het leven gaande DIY'er bent. 4 Er zijn zo veel meer (muziek)festivals dan hier in dit druillandje. 5 En niet te vergeten: High School. Het lijkt me zo gaaf om dat een keer mee te maken! 6 In de Zuid liggende steden is het vrijwel het hele jaar door goed op temperatuur. 7 De meeste Tumblr-geïnspireerde kamers etc komen uit Amerika. 8 Er zijn palmbomen en wit strand met lichtblauw water. ♥ 9 Er zijn zóó veel meer winkels en merken; sommigen die hier niet eens verkrijgbaar zijn. 10 Dit is niet echt een reden, maar ik zie mezelf al mijn eigen huisje inrichten met een aparte kamer waar mijn make-up staat en mijn kleding hangt. Daar droom ik de laatste paar jaren al van.. 11 Alles lijkt er gewoon veel perfecter dan hier. Ik weet niet. Ik word gewoon oprecht blij als ik of iemand het over Amerika heeft. 12 En natuurlijk the American Dream! Ik zou er later super graag willen studeren en dan is het wel handig als je er woont ;)

Dit zijn waarschijnlijk geen redenen waarom jij naar ... wil/er wil leven. Daarom lijkt het me erg leuk om jouw eigen ingevulde lijstje met redenen te lezen, van welk land dan ook.

Ik zit er trouwens ook aan te denken om hier een soort serie van te maken. Dat ik in elk komende artikel iets vertel over Amerika. Bijvoorbeeld plaatsen waar ik ooit graag naartoe zou willen gaan, leuke winkels en hotspots. Is dat een idee? Misschien handig voor jou als je plant binnenkort naar Amerika te gaan!

Waar wil jij wonen?

10 opmerkingen :

  1. Wat een leuke tag! Amerika lijkt me echt geweldig, alleen het eten al en die leuke Amerikaanse winkels...
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige foto's en geweldig ingevuld ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke tag! Ik zou ook heel graag een keer naar Amerika willen, laten we gewoon samen gaan. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke tag! Ik wil ook zo graag in Amerika wonen, alles is daar zo veel uitgebreider. Leuk idee trouwens :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een heel leuk artikel! Ik ben ook helemaal gek van Amerika maar het duurt helaas nog even voor ik daar eindelijk heen kan gaan..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke tag zeg! Het lijkt mij heel gaaf om 'n keer naar Amerika te gaan. En ik ben nieuw op je blog en ik moet het even zeggen; wat maak je hele mooie foto's! :)

    xo Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk bedacht en leuk om te lezen deze tag! Ik wil heeel graag in Curacao wonen, mijn vriend gelukkig ook!
    Goed idee om wat over Amerika te schrijven, lijkt me wel interessant!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een ontzettende leuke tag! Ik wil zelf ook echt ontzettend graag naar Amerika. Als ik geslaagd ben, heb ik er hopelijk de tijd en het geld ervoor.

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka