Victoria Secret's Aqua Kiss Bodysplash

Na een aantal Etos filialen af gezocht te hebben zonder succes was afgelopen week het schap met bodysplashes- en lotions weer bijgevuld! Yay! Toen ik de winkel uit wou lopen kwam ik ze pas tegen. Als een gek begon ik aan een paar te ruiken en een aantal van de bodysplashes die er waren had ik thuis al in de mini versie staan. Helaas. Maar gelukkig waren er nog 2 andere versies die ik erg lekker vond. Uiteindelijk ben ik voor Aqua Kiss gegaan, hij ruikt zo lekker, mjam. ♥ Inmiddels heb ik nu 2 full-size- en 6 mini bodysplashes. Ja, ik weet het. A-D-D-I-C-T-E-D


Met trots kan ik dit nieuwe familielid toevoegen, haha nee grapje. Aqua Kiss bevat de geuren van freesia en madeliefjes; fris en bloemerig. Deze flacon heeft een andere kleur dan dat ik gewend ben: maar toch wel leuk voor de afwisseling! In deze (full-size) flacon zit 250 ml, waar je voor mijn doen best wel lang mee kan. De flacon ziet er classy, speels en chique uit door de gouden dop. Wanneer je de geur opspuit is 'ie sterk aanwezig, naarmate het er langer opzit sterft de geur wat af. Aan het eind van de dag kun je de geur nog lichtjes ruiken.


De bodysplash is 12 maanden houdbaar - volgens mij wel langer omdat ik mijn eerste bodysplash (Coconut Passion) er nog heb staan die waarschijnlijk al meer dan 12 maanden gebruikt is en nog steeds goed is. Hij bevat onder andere ook Aloe Vera en Kamille. 

Ik ben echt super blij met mijn nieuwe pareltje! Misschien dat ik binnenkort ook de andere (Endless Love) haal die ik ook erg lekker vond. OMG. Sorry, ik ben verslaafd. De splashes kosten bij de Etos € 8,99 per stuk wat € 3,- goedkoper is dan als je het in een Victoria Secret winkel zou halen! 

Heb jij een bodysplash?


2 opmerkingen :

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka