Those Colors ♥

Sorry, sorry en nogmaals sorry. Ik weet niet wat mij bezielt, maar ik heb weer een heel lange tijd geen artikel online gezet of iets van me laten horen. Man zeg. School was erg druk en ik denk dat ik daarom niet echt de tijd genomen heb om iets voor mijn blog te doen. Gelukkig heb ik nu een weekje vakantie en heb ik een aantal leuke artikelen op de planning staan! Ik ben vandaag met mijn lieve vriendin Sam naar een leuk natuurstukje in de buurt gegaan om vervolgens wat outfitfoto's te schieten. Ik hoop dat jullie ze leuk vinden! 


Tja, het weer is nou eenmaal wat wisselvallig en daarom kun je er voor kiezen om je outfit wat meer vorm te geven door er een leuke en warme lange jas over aan te trekken! Ik vind dit zelf een erg leuk effect geven: vooral als je de jas om je schouder heen slaat, zoals hierboven op de foto :)

Ik heb mijn nieuwe zeer geliefde skort van F21 aan en ohmygod, I ♥ it! Je kan 'm erg leuk combineren en vooral met witte shirtjes. Ik vind deze outfit erg geschikt voor de herfst en de gouden sieraden maken het voor mijn doen helemaal af!



Top H&M // Skort Forever21 // Termolegging Action // Laarsjes House of Shoes // Armbandje Free A Girl // Ketting Webstash

Wat vind jij van de outfit?

3 opmerkingen :

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka