10 Things You Didn't Know About Me

Ik ben Sam, ik ben 13 jaar, ik zit in de tweede klas van het TTO, woon bij mijn ouders en kat, heb een obsessie aan heel veel dingen, zing de hele dag door, heb een stiekeme crush op horrorfilms, ben een Belieber, houd van pop en acoustische muziek en ga zo maar door. Maar dit alles wist je waarschijnlijk al over mij, of niet? Vandaag wil ik 10 dingen met jullie delen die jullie (waarschijnlijk) nog niet over mij wisten. Let's go!

Ik raak gauw gefascineerd door foto's, ben dol op Halloween looks creëren (dit is iets wat er dit jaar bij is gekomen), kan niet goed met jongens om gaan lol, houd van dingen organiseren, mango is mijn lievelings ijssmaak, ben stiekem dol op horror films (waar ik eerst nooit naar durfde te kijken, Carrie uit 2013 is mijn favoriet), houd er niet van om in de spotlights te staan, ben een fashion-beauty en lifestyle girl, kan nooit zonder mijn knuffel slapen xD en tenslotte kan ik soms in de ochtend voordat ik naar school ga drie keer van outfit zijn gewisseld.
Wat van bovenstaande dingen wist jij al wel over mij?


4 opmerkingen :

  1. Grappige feitjes! Ik kan me vooral in 'Houd er niet van om in de spotlights te staan' vinden, zo ben ik ook! :) Ik wist nog niets van je onderstaande feitjes, leuk om te lezen!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wist die laatste nog niet, allowel ik dat wel van je had verwacht <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoy,
    Wilt iemand mijn blogger vriendin worden?

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka