Those Cold Days
























Ik heb mijn rugzak alweer ingepakt en op dit moment zit ik alweer in de schoolbanken. Wat ging de vakantie snel zeg! Ondanks de super leuke dingen die ik heb gedaan heb ik ook wel weer door dat daar weer een einde aan is gekomen, helaas. Ik heb gelogeerd, afgesproken, geshopt en ik ben eindelijk naar If I Stay geweest, en OMG, het boek was al mooi maar in de film zat toch net wat meer emotie. Zo mooi, echt een aanrader! Ik hoop echt dat er nog een tweede deel van de film komt want er is er namelijk wel een tweede deel van het boek, die ik zo nog even ga lezen denk ik. :) 
Deze week hebben we activiteitenweek op school dus we zijn vaak om 12.45 uur vrij wat betekent dat ik veel aan mijn blog kan doen deze week! Yay!


Heb jij al vakantie gehad?

2 opmerkingen :

  1. Beter dat je activiteitenweek hebt. Heb ik niet helaas :( succes op school!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahh succes weer op school, ik heb net vakantie! :) Gelukkig heb je activiteitenweek!
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka