Updated Healthy Start Of The Day


Een tijdje geleden postte ik dit artikel met afbeeldingen van 'healthy' ontbijtjes. De laatste tijd ga ik steeds gezonder eten (niet dat ik ongezond at), en eigenlijk is het heel erg lekker. Omdat ik zoveel leuke en lekkere foto's tegenkwam leek het me een goed plan voor een update!



 




Zoals je ziet kun je je ontbijt ook in een drinkvorm hebben, een smoothie dus! Ik maak dit eigenlijk nooit omdat ik er simpelweg geen tijd voor heb, al zou ik het wel erg graag willen doen. Alle vitaminen zitten erin en zo kun je de dag er volop tegen aan!
Mijn favoriet blijft een stuk fruit met een beetje Griekse yoghurt. Super easy, lekker en gezond!

Doe jij inspiratie op uit dit soort artikelen voor je eigen ontbijt?




2 opmerkingen :

  1. Leuke blogpost! Normaal drink ik alleen een glas water in de ochtend (iknow, dat is niet goed), maar ik ga denk ik toch wat van de bovenstaande dingetjes proberen :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga zeker na dit mijn ontbijten veranderen het ziet er zo lekker uit allemaal!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka