Dreaming About You Tag

Dreaming About You Tag powered by Sallusion
Untitled | via Tumblr
(Bron foto: Weheartit)

Ik droom, ik droom heel erg vaak, te vaak... ♡ 

 Voor vandaag leek het me leuk om een artikel voor jullie te schrijven. Niet in de zin dat ik iets over mezelf vertel, nee, jullie gaan iets over jezelf vertellen. Tenminste, alleen als je het wil, hé! 
Toen ik deze vragen aan het bedenken was bedacht ik me dat ik er een tag van kon maken. Als het aan mij ligt bestaat er nog niet zo iets, maar verbeter me als dat wel zo is!


Deze tag gaat puur om jou en het woord 'droom'. Beantwoord de vragen zo nauwkeurig mogelijk voor het leukste resultaat! 

♡ Beschrijf in 3 woorden jouw ultieme droom.
Justin, opa & blog.

♡  Wat was je naarste droom ever?
Die kan ik me eigenlijk niet meer herinneren. Vroeger had ik heel vaak nachtmerries, maar de laatste jaren eigenlijk niet meer.

♡  Beschrijf jouw toekomstige droom.
Hahaha, deze vraag slaat echt nergens op, maarja! Mijn toekomstige droom zou te maken hebben met mijn blog en mijn ouders. In die droom vertel ik ze dat ik een blog heb en dan helpt m'n vader me met de lay-out en alles.. 
Tja, ze weten niet dat ik blog. 

♡  Als je zou mogen kiezen waar de droom zich afspeelde, waar zou dat dan zijn en waarom?
Dan denk ik dat ik toch voor de hemel ga. Ik zou zo graag mijn opa weer willen zien, en bovendien lijkt het me echt een magische plaats. Ik weet alleen niet zo goed wat ik ervan moet denken.

♡ Als je het woord 'droom' hoort, wat komt er dan als eerste in je op?
Slapen, leuk & bijzonder. 

♡  Als je mocht kiezen met wie je in een droom mocht zijn, wie zou dat zijn en waarom?
 Nou eigenlijk zijn dat twee mensen. Demi en Justin. Nu heb ik al erg veel dromen samen met Justin beleefd, er zou toch echt een keer een droom moeten komen met Demi én Justin. Wat we dan gaan doen is een verrassing, maar de laatste keer dat ik over Justin droomde ontmoette ik hem..
Uhm, misschien wel 10x 

♡ Welk liedje past er volgens jou het best bij het woord 'droom'?
Nightingale van Demi Lovato. Op zich heeft het nummer niet zo veel met het woord 'droom' te maken, maar het geeft me altijd zo'n slaperig en dromerig gevoel.

♡ Liever een nachtmerrie met je idool, of een super leuke droom met een vreemde?
Doe mij maar een nachtmerrie met mijn idool. Als het eng wordt kan 'ie me beschermen, hihih not.

 Hierbij tag ik jou! Neem de vragen dus gerust over! :)

Dreaming About You Tag powered by Sallusion

2 opmerkingen :

  1. Super leuke en originele tag! Als ik een blog of youtube account zou hebben dan zou ik deze tag heel graag willen doen! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke tag en je blog is ook erg leuk! Bij mij weet ook niemand op mijn zus na dat ik een blog heb (;

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka