My Lipbalm Addiction :)


Ik kan er niet omheen draaien dat ik zo ook mijn verslavingen heb. Denk dan niet meteen aan de slechtere verslavingen zoals drugs. Nee, gewoon een heel normale verslaving, nouja, voor mij dan. Ik zal jullie iets vertellen, ik kan niet zonder lipbalm! Mijn lippen moeten met een goede laag lipbalm bedekt zijn anders kom ik de dag niet door, en al helemaal niet met dit koude weer!


Dit is dan mijn lipbalm collectie. Vaak neem ik een aantal lipbalms mee in mijn etui naar school. Zo kan ik onder de les mijn lippen even 'bijwerken'. Maar ook gebruik ik ze voor heel andere dingen, bijvoorbeeld voordat ik ga slapen.


Dit zijn alle lipbalms in potjes. Je ziet hier onder andere Nivea, Paul Frank, een cupcake en een lipbutter van Sanne!


Ik ben er echt dol op, en dan vooral op deze potjes, ze zijn erg handig in gebruik, en er komt een perfecte hoeveelheid van af!


Dit zijn mijn lipsmackers. Ik heb ooit een setje met fruitgeur bij Ici Paris XL gekocht, en heb ook nog een Burt's Bees en een kersensmaakje.


Deze lipsmackers geven zoveel balm af dat ik continu blijf smeren met dit spul, hahah!


Yay, mijn BabyLips! Al eerder kon je een review lezen op mijn blog toen ik er nog drie had. Ondertussen is mijn collectie compleet, en ik gebruik ze iedere keer met veel liefde. <3


Het fijne aan deze lipbalms is, is dat je ze in kleurtjes hebt maar ook zonder. Ook heb je een fijn geurtje die niet al te sterk is. Eigenlijk een soort lipsmacker idee.



En dan als laatste een paar overige lipbalms van Essence en de Action.


Heb jij ook een verslaving aan lipbalm?

5 opmerkingen :

  1. Wat een leuke collectie heb je! Ik ben vooral fan van de Babylips, heb er zelf helaas maar twee! Ik had nog graag die met paarse gewild :) Ik kan ook niet zonder lipbalsem, mijn lippen gaan heel snel kapot in de winter altijd, haha :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihih, dankjewel ♡ Ik ben ook echt super gek op Babylips :)

      Verwijderen
  2. BABY LIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIPSSSSSSSS WHOOOOOOOOOOOOOOOOO LOVE IT!!!!!!! XX Lotte

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2015 Test | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka